BNI Rocket palaa live-kokouksiin ravintola Tammistoon heti kun olosuhteet sallivat. Nyt ryhmä kokoontuu viikoittain verkossa.

Lähtölaukaus Vantaan BNI Rocket-ryhmälle

Suomen BNI-kentälle avattiin marraskuun lopussa jälleen uusi uljas ryhmä, torstai-aamuisin kokoontuva BNI Rocket. Ryhmässä on rakennusvaiheen päätyttyä positiivinen ja innokas tunnelma. Poikkeusaikana muiden yrittäjien tarjoamat kontaktit ja suositukset ovat entistäkin tärkeämpiä.

Rocket-ryhmässä yhdistyvät pitkä kokemus sekä uusi into, sillä siihen kuuluu sekä kokeneita BNI-konkareita että aivan uusia tulokkaita. Ryhmän konsulttina toimii pitkän linjan BNI:läinen Annika Rautiainen.

”Rocketissa on iloinen ja lämmin tunnelma: ryhmässä tehdään bisnestä, mutta myös pidetään hauskaa. Tapaamme toisiamme viikoittain myyntikokouksen merkeissä, seuraamme jatkuvasti ryhmän tuloksia ja pidämme paljon yhteyttä myös kokousten ulkopuolella”, Rautiainen kertoo.

Ryhmän rakennustyössä on alusta asti ollut mukana yritysvalmentaja Anne Kamaja Happy Dreams konsultointi Oy:stä. BNI-ryhmä on hänen työyhteisönsä, jossa voi sparrailla ja keskustella monista asioista. Kamaja on saanut ryhmän kautta uusia asiakkaita ja lisäksi paljon kontakteja, joiden palveluihin voi tukeutua arkisissa asioissa.

”Muutimme äskettäin ja löysin ryhmän kautta luotettavia toimijoita auttamaan remonteissa ja muissa muuttoon liittyvissä asioissa”, Anne Kamaja kertoo.

Liikekumppaneihin kuuluu myös Jari Salmi Autovaraosa Fixus-Espoo -yrityksestä. BNI:stä on tullut luonteva osa yrityksen markkinointistrategiaa, ja ryhmästä on jo nyt ollut apua oman verkoston rakentamisessa.

”Rocketissa on innostava ja rohkaiseva tunnelma. Givers GainÒ -filosofia määrittää tekemistämme, eli antaessamme muille suosituksia, saamme niitä vastavuoroisesti itsekin. Otamme vieraat lämpimästi vastaan ja haluamme tukea myös heidän bisnestään parhaamme mukaan”, Jari Salmi kertoo.

Ryhmä kokoontuu normaalioloissa Ravintola Tammiston notkuvan aamiaispöydän ääreen. Tällä hetkellä kokoukset pyörivät poikkeusoloista johtuen online.

Ryhmään toivotaan runsaasti vieraita tulevina viikkoina. Esimerkiksi isännöitsijälle, autokaupalle, fysioterapeutille ja kukkakaupalle olisi paikka vapaana leppoisassa porukassa.

”Suosittelumarkkinointi on yksi tehokkaimmista markkinoinnin keinoista. Tutustuminen eri alojen ammattilaisiin kannattaa aina. Kaupan mahdollisuuksien lisäksi kokouksessa saa paljon uutta energiaa viikkoon”, Annika Rautiainen toteaa.

Teksti: Hanna Kallio