BNI Tikkurilan -ryhmän liikekumppaneilla on kova halu kasvaa

Uuden bisnesryhmän avulla lisää kaupan mahdollisuuksia Tikkurilan seudulle

Vantaalle avattiin lokakuussa uusi bisnesryhmä BNI Tikkurila. Paikallisten yritysten edustajat kokoontuvat joka perjantai aamiaiselle tapaamaan toisiaan ja jakamaan toisilleen suosituksia. Poikkeusoloissa tuttujen yritysten tuen merkitys korostuu entisestään.

BNI tarjoaa yrityksille uudenlaisen toimintatavan ja sen myötä mahdollisuuden kasvuun. Ryhmän konsultilla Esa Heinosella on jo vuosien kokemus BNI-toiminnasta ja hän jos kuka tietää, että konsepti todella toimii. Heinonen on yhdessä liikekumppanien kanssa tehnyt suuren työn kootessaan ryhmää poikkeusoloissa.

”Ryhmän starttaaminen on todella merkittävä asia liikekumppaneille. Meillä on ollut vastoinkäymisiä matkalla, ja niistä selviytyminen on iso juttu”, Heinonen kertoo.

BNI Tikkurilan johtoryhmässä aloittavat Kari Matilainen LVI Star -yrityksestä, Niko Stenbäck Top House Living LKV:sta ja Katja Pesonen Asunto Maisteri -isännöintitoimistosta. Vahvat, paikalliset yritykset ovat ryhmän tukipilareina.

”Pääkaupunkiseudulla riittää yrityksiä ja oma ryhmä Tikkurilan alueelle tuo kiinnostavan lisän BNI-ryhmien kenttään. Se tarjoaa lisää yhteistyömahdollisuuksia myös muille pääkaupunkiseudun ryhmille”, Esa Heinonen toteaa.

Uudella ryhmällä on kova halu kasvaa ja haluttuja toimialoja ovat esimerkiksi parturi-kampaamo, kukkakauppa, tilintarkastaja, siivousyritys ja mainostoimisto. Vierailu kokouksessa ravintola Zillan maistuvalla aamiaisella on helppo ja mukava tapa tutustua paikallisiin huippuyrityksiin. Osallistujien turvallisuus kokouksissa näin pandemian aikaan on luonnollisesti ykkösprioriteetti ja siitä huolehditaan kaikin tavoin niin kokouksissa kuin kokoustilassa.

”Uusi ryhmä on aina tosi nälkäinen ja vauhti on kova. Pidän tärkeänä, että järjestämme nyt alkuun tiheästi BNI-valmennuksia, niin saadaan ryhmä tekemään alusta alkaen oikeita asioita. Siten pääsemme parhaisiin mahdollisiin tuloksiin”, konsultti Heinonen kertoo.

Lisätietoja:

Esa Heinonen, BNI-konsultti BNI Tikkurila p. 050 348 4212