Uusi koko Suomen laajuinen BNI Online -ryhmä aloitti Suomessa

Uusi koko Suomen laajuinen BNI Online -ryhmä aloitti Suomessa

Maailman suurimman ja tehokkaimman suositusorganisaation BNI®:n uusin suomalaisryhmä starttasi, kun koko Suomen alueella toimiva BNI Online Premium Suomi -ryhmä aloitti toimintansa huhtikuun lopussa. Kyseessä on aivan uudenlainen koko maan laajuinen BNI Online -ryhmä, joka on myös ensimmäinen laatuaan Skandinaviassa. BNI Online Premium Suomi -ryhmä tapaa torstaisin verkossa klo 14-15:45 ja mukana on liikekumppaneita ympäri Suomen.

BNI® (Business Network International®) on maailman suurin ja tuottavin liike-elämän suositusorganisaatio, joka tarjoaa yrityksille tehokkaan tavan verkostoitua ja vahvistaa yrityksen kasvun mahdollisuuksia. BNI:n Suomen toiminnoissa on startannut, ensimmäisenä koko Skandinaviassa, aivan uudenlainen maanlaajuisesti toimiva BNI Online -ryhmä. Ryhmän liikekumppanit edustavat aktiivisia kasvua tavoittelevia yrityksiä eri puolilta Suomea ja he kokoontuvat viikoittaiseen verkkotapaamiseen torstai-iltapäivisin. Seuraavaksi ryhmän ohjelmassa on kaksi kickoff-tapahtumaa (11.5. ja 25.5.) ja sen jälkeen kesäkuun alussa ryhmän ensimmäinen virallinen kokous.

BNI tarjoaa yksinkertaisen, organisoidun ja tavoitteellisen sekä mitattavan konseptin, joka synnyttää säännöllisen virran kaupan mahdollisuuksia henkilökohtaisten suositusten avulla. Ryhmään liittyneet liikekumppanit kokoontuvat viikoittain myyntikokouksen merkeissä tapaamaan toisiaan ja jakamaan suosituksia. Verkossa tapahtuva BNI Online -kokous tarjoaa erittäin tehokkaan ja aikaa säästävän tavan verkostoitua ja hankkia kauppaa, ja nyt tähän verkostoitumiseen on mahdollisuus koko maan laajuisesti.

BNI Online Premium Suomi -ryhmän konsulttina toimivan Annika Rautiaisen mukaan tämä täysin uuden tyyppinen maanlaajuinen ryhmä on saanut innostuneen vastaanoton ja ryhmää onkin päästy rakentamaan erittäin hyvässä hengessä. Uudessa ryhmässä on mukana sekä uusia BNI-liikekumppaneita että jonkin verran jo kokeneempia BNI-konkareita, jotka hakevat nyt toimintansa ulottamista laajemmalle maantieteelliselle alueelle. Samalla näillä BNI-konkareilla on kokemusta ja taitoa toimia upeana vahvistuksena aloittelevalle ryhmälle ja edesauttaa toiminnan vauhdikasta liikkeellelähtöä.

Annika kertoo, että koko maan laajuinen BNI Online Premium Suomi -ryhmä sopii erityisesti yrityksille, jotka myyvät tuotteitaan tai palveluitaan täysin verkossa tai muuten koko Suomen alueella tai toimivat usealla paikkakunnalla ja kaipaavat lisää asiakkaita. Ryhmä voi olla myös hyvä ponnahduslauta yritykselle, joka haluaa laajentaa liiketoimintaansa Suomessa ja esimerkiksi etsii uusia toimipisteitä tai edustajia eri puolelta Suomea. Hän muistuttaa vielä, että alueittain ryhmään otetaan vain rajattu määrä liikekumppaneita, jotta ryhmä palvelisi koko Suomen laajuudelta. Niinpä mukaan lähdön kanssa ei kannatta liikaa aikailla, että mahtuu varmasti ryhmään.

Ryhmän ensimmäisenä puheenjohtajana aloittaa Toni Konsti (TikTok-markkinoinnin toimisto Fiid) ja ryhmäkoordinaattorina toimii Heidi Uskaure (Luovien Agenttien Toimisto Oy). Tiedottajan tehtäviä hoitaa ryhmän ensimmäisellä kaudella Matti Wikberg (Mainostoimisto Kuke Oy). Ryhmän puheenjohtaja Toni Konsti kehuu, että on todella upeaa päästä johtamaan tätä ryhmää, jossa on sekä paljon BNI-osaamista että myös uutta intoa mukana: ”Meillä on hyvä porukka kasassa ja vaikka tapaamme etänä on kokouksissa huikea tekemisen meininki ja fiilis katossa.”

Jo aikaisempaakin BNI-kokemusta omaava ryhmän tiedottaja Matti Wikberg kertoo lähteneensä tähän ryhmään mukaan todella hyvillä fiiliksillä ja jatkaa: ”Ryhmä on vaikuttanut todella aktiiviselta jo perustamisvaiheessa ja porukka on todella innostunutta verkostoitumaan uudella tavalla. Tarjolla on hyviä mahdollisuuksia laajalle alueelle Suomen sisällä, ja tämä palvelee erinomaisesti meitä, sillä pystymme tarjoamaan tekstisisältöjen tuotantoa mihin tahansa Suomessa.”

Business Coachingiin erikoistunut Markus Ikonen (MuutosAkatemia Oy) on puolestaan liittynyt ryhmään uutena BNI-liikekumppanina ja kertoo, että hänet innosti liittymään BNI-toiminnan yhteisöllisyys ja sen mukanaan tuoma innostus ja energia. Odotuksiaan Markus kuvailee näin: ”Odotan, että tämän ryhmän myötä syntyy edelleen lisää hyviä bisnessuhteita ja saan mahdollisuuksia auttaa yhä useampia esihenkilöitä ja ammattilaisia menestymään. Odotuksissa on tietysti myös lisää kauppaa ja kenties myös uusia business partnereita.”

Ryhmä on lähtenyt mukavaan kasvuvauhtiin ja ryhmässä on jo edustettuna useita eri aloja; tällä hetkellä mukana on yrityksiä, jotka toimivat mm. hyvinvoinnin, rahoituksen, markkinoinnin ja kiinteistöjen saralla. Näiltäkin aloilta mahtuu mukaan vielä uusia yrityksiä ja lisäksi erityisesti ryhmään kaivataan vielä mm. autoalan, IT-alan, ja kuljetusalan yrityksiä. Lisäksi ryhmään haetaan myös mm. sisustussuunnittelun, turvallisuusratkaisujen, painopalveluiden, liikelahjojen ja toimistotarvikkeiden tarjoajia.

BNI Online Premium Suomi -ryhmä kokoontuu verkossa torstai-iltapäivisin (alkaen klo 14). Parhaiten pääset tutustumaan ryhmään vierailemalla sen online-kokouksessa. Tähän on nyt toukokuussa erinomainen mahdollisuus, kun ryhmässä järjestetään kaksi kickoff-kokousta, joihin vieraat ovat erittäin tervetulleita: torstaina 11.5.2023 klo 14 ja 25.5.2023 klo 14. Myös muiden ryhmien BNI-liikekumppanit ovat tervetulleita BNI Online Premium Suomi -ryhmän kickoff-tilaisuuksiin, jos tuovat mukanaan samalla BNI:n ulkopuolisen vieraan tutustumaan ryhmän toimintaan.

Voit tutustua ryhmään ja ilmoittautua vieraaksi täällä: BNI Online Premium Suomi

Lämpimästi tervetuloa verkostoitumaan ja kasvattamaan liiketoimintaasi koko Suomen alueella!