Uusi ja erittäin tehokas astianpesukonevalikoima

Enemmän tehoa, pienempi kulutus: Uudet Bosch PerfectDry-astianpesukoneet

Enemmän tehoa, pienempi kulutus:

Uudet Bosch PerfectDry-astianpesukoneet

• Uusi ja erittäin tehokas astianpesukonevalikoima
  • Extra clean: Extra Clean Zone selviytyy helposti jopa pinttyneistä ruoantähteistä
  • Erittäin tilava: 25 prosenttia enemmän tilaa pienille astioille uuden kolmannen korin ansiosta
  • Erittäin ympäristöystävällinen: enemmän tehoa ja vähemmän energian kulutusta Zeolith-kuivauksen ansiosta
  • Erittäin kätevä: pesun vaiheen saaminen selville ja käyttö vaikka sohvalta käsin – uudet digitaaliset Home Connect -ominaisuudet kaikissa uuden valikoiman astianpesukoneissa

Bosch PerfectDry-astianpesukoneperhe on aina tuottanut maksimaalisen puhdistustehon ja tehokkuuden sekä erinomaiset kuivaustulokset myös muoviastioille. Bosch esittelee nyt uuden valikoiman, jossa nämä ominaisuudet nousevat uudelle tasolle. Kolmannessa korissa riittää tilaa useammille astioille. Innovatiivinen Extra Clean Zone puhdistaa entistä paremmin ja tehokkaammin.

Kori jokaiseen tarpeeseen

Uuden PerfectDry-astianpesukoneen korijärjestelmä sisältää nerokkaita yksityiskohtia. Loistavia innovaatioita ovat uudistetut, entistä helpommin ulosvedettävät korit, yläkorin silikonielementit, jotka ovat hellävaraisia laseille ja pitävät ne paikoillaan juuri oikein, ja erittäin leveä DosageAssist-pesuaineannostelija, jossa pesuainetabletit liukenevat entistä tehokkaammin. Eikä siinä kaikki. Uusissa PerfectDry-astianpesukoneissa on tai niihin voidaan jälkiasentaa ylimääräinen kolmas kori ylemmän korin yläpuolelle. Tämä lisää niiden kapasiteettia 25 prosenttia ja saa niihin mahtumaan enemmän pieniä astioita, kuten espressokuppeja, pieniä kulhoja, lankavispilöitä ja kookkaita ruoanvalmistusvälineitä. Se on oikea paikka erityisesti pienille muovikulhoille, koska ne pysyvät turvallisesti paikoillaan eivätkä pääse kääntymään ympäri. Korin aaltoileva kuviointi estää astioiden siirtymisen. Veitsiteline pitää veitset paikoillaan tukevasti sekä suojaa koria vaurioilta ja käyttäjiä loukkaantumiselta. Yksi erityisen fiksu ominaisuus on se, että osa koria voidaan siirtää. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että pitkävartiset viinilasit tai korkeat olutlasit voidaan sijoittaa yläkoriin, johon ne eivät muutoin mahtuisi. Kun tilaa on enemmän, astianpesukonetta voidaan ehkä käyttää harvemmin. Tästä on hyötyä käyttäjille ja ympäristölle.

Uudelleen määritelty puhtaus

Pinttyneitä myslikulhoja? Jälkiruokakulhoihin kiinni palanutta creme brûlée -vanukasta? Tähän saakka tällaiset ongelmatapaukset ovat usein vaatineet työlästä ja aikaa vievää esi- tai jälkihoitoa. Siksi Bosch lisäsi yläkorin etuosaan Extra Clean Zone -alueen. Kolme pyörivää suutinta suihkuttaa astioita jatkuvasti vedellä, joten jopa pinttynyt lika puhdistuu helposti. Täydentävän vedenpaineen ansiosta Extra Clean Zone ei vaadi korkeaa lämpötilaa. Uusi ominaisuus voidaan helposti kytkeä päälle tai pois päältä tarpeen mukaan.

Kestävän kehityksen vaatimukset täyttävä kuivaus

Astianpesukoneita arvioidaan puhdistustehon lisäksi myös kuivaustehon mukaan. Boschin monivuotinen kokemus Zeolith-kuivauksesta tuottaa tuloksia. Tämä luonnollinen mineraali muuttaa kosteuden lämmöksi, joten tehokas PerfectDry-kuivausprosessi säästää energiaa. Erityisesti muoviastiat, kuten kotien lounaslaatikot, muovikupit ja tuttipullot, kuivataan niin perusteellisesti, että ne voidaan laittaa kaappeihin heti ilman lisäkuivausta – joten vaivaa ja energiaa säästyy.*

Enemmän aikaa rentoutua

Kun astianpesukone tekee työnsä täydellisesti, ihmiset voivat rentoutua. Ja nyt Home Connect auttaa saamaan tätä ylellistä tunnetta enemmän. Lähiverkkoon yhdistettyjä PerfectDry-astianpesukoneita voidaan valvoa ja käyttää milloin ja mistä tahansa, vaikka sohvalta. Jos käyttäjä päättää ottaa nokoset, hän voi Silence on Demand -ominaisuuden avulla vaimentaa muutenkin hiljaisen kodinkoneen äänitasoa 30 minuutiksi. Usein käytetyt ohjelmat ja asetukset voidaan myös tallentaa ja aktivoida sormen kosketuksella joko sovelluksessa tai suoraan astianpesukoneen avulla. Kädet varattu? Ei hätää. Ääniohjauksen ansiosta uusia PerfectDry-astianpesukoneita voidaan ohjata myös äänellä Home Connectin ja esimerkiksi Alexan tai Google Homen** avulla. Astioiden pesemisen tulevaisuus näyttää erittäin helpolta ja rennolta!

* Bosch PerfectDry astianpesukone Zeolith-tekniikalla kuluttaa 0,73 kw/h. Vastaava Bosch-astianpesukone ilman Zeolith-tekniikkaa kuluttaa 0,92 kw/h käyttökertaa kohti EU-direktiivin nro 2019/2017 mukaisesti.

**Google on Google LLC:n tavaramerkki.

Bosch tunnetaan korkeasta laadusta ja luotettavuudesta kaikkialla maailmassa - myös kodinkoneiden osalta. Yli 85 vuoden ajan Bosch onkin ollut Euroopan johtava kodinkonevalmistaja. Kaikki kodinkoneemme on suunniteltu tyydyttämään oikeita arjen tarpeita. Uraa uurtavan insinööritaidon ja usein hämmästyttävän yksinkertaistenkin ratkaisujen avulla tuotteemme tuovat helpotusta arkeesi. Korkean laadun ja ajattoman muotoilunsa ansiosta tuotteemme myös kestävät aikaa. Tuotteittemme korkeaa laatua, luotettavuutta ja käyttövarmuutta kuvaa osuvasti mottomme Invented for life.

BSH Hausgeräte GmbH on maailman johtavia kodinkonevalmistajia. Vuonna 2019 sen myyntituotto oli noin 13,2 miljardia euroa, ja sillä oli yli 58 000 työntekijää. Yhtiöllä on 13 tunnettua tavaramerkkiä kuten Bosch, Siemens ja Home Connect sekä palveluita kuten Kitchen Stories. BSH:lla on 40 tehdasta, ja sitä edustaa noin 80 yritystä 50 maassa. BSH kuuluu Bosch Group -konserniin.

Katso täydelliset tuotetiedot osoitteesta: http://www.bosch-home.fi