Kahden maailman parhaat puolet 2.0: Bosch esittelee uudet Serie 8, 6 ja 4 –keittotasot, joissa on integroitu liesituuletin

Kahden maailman parhaat puolet 2.0

• Uudet mallit laajentavat kaikkien mallisarjojen valikoimaa
  • Uusi suodatinmoduuli ja pieni koko: tilaa säästävä ja konepesun kestävä
  • Asennus on nopeampaa entistä joustavammilla vaihtoehdoilla
  • Täydelliset tulokset sekä terveellisempi paistaminen ja kypsennys tehokkaiden sensoreiden ansiosta

Bosch-keittotasot, joissa on integroitu liesituuletin, yhdistävät kahden maailman parhaat puolet toisiinsa. Täydelliset kypsennys- ja paistamistulokset huipputason induktiotekniikan sekä kehittyneiden sensoreiden ansiosta ja tehokkaan liesituulettimen, jotta keittiössä voi aina hengittää raitista ilmaa.

Nämä ominaisuudet yhdistyvät tasossa, joka tarjoaa maksimaalisen näkyvyyden ja liikkumisvapauden sekä sopii harmonisesti lähes mihin tahansa keittiöön. Nyt saapuu integroidulla liesituulettimella varustettujen keittotasojen toinen sukupolvi. Esiteltyään keväällä uuden Serie 8 -mallin Bosch laajentaa tänä syksynä valikoimaa kolmella uudella 80 cm leveällä Serie 6 -keittotasolla. Kaksi muuta Serie 4 -keittotasoa leveydeltään 60 ja 80 senttimetriä julkaistaan ensi keväänä. Kaikissa malleissa on uusi, erittäin helposti puhdistettava liesituuletinmoduuli, ja ne tarjoavat vieläkin enemmän asennusvaihtoehtoja.

Liikkumisen vapaus yhdistyy mukavuuteen

Keittotason keskellä sijaitseva liesituuletinmoduuli on uudistettu. Se on paljon entistä ohuempi ja pienikokoisempi. Se vie vähemmän tilaa, joten kattilat ja paistinpannut voidaan sijoittaa paljon mukavammin ja joustavammin. Liesituuletinta voidaan käyttää hormiin liitettynä tai aktiivihiilisuodattimella huoneilmaan palauttavana. Tarvittaessa liesituuletinmoduuli voidaan poistaa ylhäältä käsin yhtenä kappaleena yhdellä kädellä. Jos pastan keitinvesi kiehuu yli, ei hätää, koska liesituulettimessa on kaksi integroitua keräysastiaa juuri tällaisia tilanteita varten. Pienempään astiaan mahtuu jopa 2 dl nestettä. Suurempaan astiaan moduulin alaosassa mahtuu jopa 7 dl.

Helppo asentaa mihin tahansa keittiöön

Jokainen keittiö on erilainen, joten tämä on otettava huomioon kodinkoneissa. Siksi toisen sukupolven Bosch-keittotasot integroidulla liesituulettimilla tarjoavat lähes rajoittamattoman suunnittelun vapauden. Erilaiset asennusvaihtoehdot – hormiliitännällä ja ilman hormiliitäntää aktiivihiilisuodattimella – mahdollistavat asennuksen ikkunan alle, työtasoon tai keittiösaarekkeeseen. Työtaso voi olla vain 16 mm paksu. Saatavana on kaksi leveysvaihtoehtoa, joten nämä kodinkoneet mukautuvat käytettävissä olevaan tilaan. Tämä monikäyttöinen ja tilaa säästävä ratkaisu on helppo asentaa.

Täydelliset tulokset

Saumaton integrointi keittiöön on tietysti tärkeää, mutta tärkein kodinkoneen ominaisuus on luotettava suorituskyky. Siksi Bosch nostaa keittotasot ja liesituulettimet uudelle tasolle. Esimerkiksi PerfectFry-paistosensori mittaa paistinpannun lämpötilan ja sovittaa sen valittuun tehotasoon automaattisesti. Pitämällä paistamislämpötilan tasaisena sensori suojaa ruokaa, kuluttajien terveyttä ja keittoastioita edellyttäen tietenkin, että on valittu oikea tehotaso. Joissakin malleissa on myös PerfectCook-keittosensori, joka takaa, että riisivanukas, linssimuhennos tai spagetti keitetään täydelliseksi kiehumatta yli. Serie 8 -liesituulettimen PerfectAir-ilmanlaatusensori tunnistaa höyryn määrän ja säätää tehon automaattisesti. Lähiverkkoon yhdistettäviä Serie 8 -malleja voidaan käyttää Home Connect -sovelluksella vaikka olohuoneen sohvalta käsin. Kun keittotasossa on integroitu liesituuletin, Bosch tekee ruoan valmistamisesta helppoa ja kätevää sekä antaa mielenrauhaa.

BSH Hausgeräte GmbH on maailman johtavia kodinkonevalmistajia. Vuonna 2019 sen myyntituotto oli noin 13,2 miljardia euroa, ja sillä oli yli 58 000 työntekijää. Yhtiöllä on 13 tunnettua tavaramerkkiä kuten Bosch, Siemens ja Home Connect sekä palveluita kuten Kitchen Stories. BSH:lla on 40 tehdasta, ja sitä edustaa noin 80 yritystä 50 maassa. BSH kuuluu Bosch Group -konserniin.