Luota huomisen elämäntapaan. Kohti tiedostavaa ja kestävän kehityksen vaatimukset täyttävää arkea Bosch-kodinkoneilla.

Luota huomisen elämäntapaan.

• Boschin tavoite: ansaita kuluttajien luottamus, tukea kotitalouksia jatkuvasti ja helpottaa elämää
  • Vuoden 2020 kohokohtia: enemmän suorituskykyä, parempi elämänlaatu, tehokkaampi luonnonvarojen käyttö
  • Astianpesu: uudet PerfectDry-astianpesukoneet kolmannella korilla ja tehokas Extra Clean Zone -pesualue
  • XXL-kylmälaitteet: vielä enemmän tilaa tuoreudelle
  • Pyykinkäsittely: kätevämpää, hygieenisempää ja vaivattomampaa – kuivaavat pyykinpesukoneet Hygiene Care -ohjelmalla, automaattinen i-DOS-annostelujärjestelmä ja älykästä pyykinkäsittelyä Home Connect -sovelluksella
  • Keittotasot: uuden Bosch-induktiokeittotason GlassProtect-pinta kestää naarmuuntumista paremmin
  • Älykkäät ratkaisut, jotka puhdistavat ilman: tyylikäs, integroitu lasinen liesituuletin ja uudet keittotasot, joissa on integroitu liesituuletin

Pandemia on aiheuttanut paljon muutoksia. Se saa ihmiset tuntemaan olonsa levottomaksi, kyseenalaistaa heidän päivittäisen käyttäytymisensä sekä kasvattaa turvallisuuden ja suojautumisen tarvetta. Heidän huomionsa keskittyy kotiin, arvoihin ja terveyteen. Elämän on kuitenkin jatkuttava aterioiden valmistamisesta pyykin pesemiseen.

Nykyään useimmat kuluttajat luottavat brändeihin, jotka ovat osoittautuneet luotettaviksi, korkealaatuisiksi ja tukea antaviksi – kuten Boschiin. Euroopan johtava kodinkonevalmistaja valittiinkin Suomen luotetuimmaksi isoksi kodinkonemerkiksi 2020 neljännen kerran Reader’s Digestin (Suomessa Valitut Palat) vuosittaisessa tutkimuksessa. Bosch tukee asiakkaitaan uskollisena lupaukselleen valmistaa kodinkoneita, jotka ovat kehitetty helpottamaan ihmisten jokapäiväistä arkea. Boschin innovaatiot perustuvat aina ihmisten todellisiin tarpeisiin teknisten mahdollisuuksien sijasta

Bosch-kodinkoneet esittelevät tämän vuoden uutuutensa IFA Global Press Conference -tapahtumassa ja virtuaalisessa Product Experience World -tapahtumassa. Live #LikeABosch -iskulauseen mukaisesti Bosch-kodinkoneet auttavat kuluttajia tekemään arjestaan tietoisemman, rennomman, turvallisemman, terveellisemmän ja paremmin kestävän kehityksen vaatimukset täyttävän.

Tässä haastavassa tilanteessa tarvitaan helpotusta.

Enemmän tehoa, pienempi kulutus

Korkean elämänlaadun arvo on erittäin suuri. Mutta miten se saavutetaan? Näinä myrskyisinä aikoina yhä useammat kotitaloudet haluavat tiedostavampaa ja stressittömämpää elämäntapaa, joka täyttää kestävän kehityksen vaatimukset entistä paremmin. Yksi tapa saavuttaa tämä tavoite on kodinkoneet, jotka eivät ainoastaan tuota optimaalisia tuloksia vaan myös säästää resursseja, kuten aikaa, raaka-aineita ja energiaa. Otetaanpa esimerkiksi Boschin uuden sukupolven PerfectDry-astianpesukoneet. Ne ovat nyt tehokkaampia kuin koskaan ja kuluttavat entistäkin vähemmän energiaa. Kolmannessa korissa on noin 25 prosenttia enemmän tilaa pieniä astioita varten. Extra Clean Zone pesee erittäin perusteellisesti ja tehokkaasti eikä vaadi korkeaa lämpötilaa. Toimivaksi havaitun Zeolith-kuivauksen ansiosta astiat voidaan laittaa kaappeihin suoraan astianpesukoneesta, jotta aikaa jää enemmän mukavia asioita varten.

Paljon tilaa terveelle tuoreudelle

Todellinen hyvinvointi on mahdotonta ilman terveellistä ja monipuolista ruokavaliota. Yhä useammat kotitaloudet kaipaavat paljon enemmän kylmäsäilytystilaa, jotta tuoreita raaka-aineita olisi aina helposti saatavilla. Sen vuoksi Bosch laajentaa jatkuvasti tehokkaiden XXL-kylmälaitteidensa valikoimaa, joissa on premium-tuoresäilytysjäjestelmä. Näihin Boschin kookkaisiin jääkaappipakastimiin mahtuu paljon elintarvikkeita, ja ne säilyvät tuoreena pitkään, joten kaupassa ei tarvitse käydä niin usein.

Vaivatonta pyykkihuoltoa

Toinen esimerkki konkreettisesta arjen tuesta on pyykinhuolto. Uusi kuivaava Bosch Serie 6 -pesukone pesee ja kuivaa jopa kuusi kiloa pyykkiä yhdellä kerralla tarvitsematta siirtää sitä kuivausrumpuun tai painaa painikkeita. Eikä siinä kaikki. Erityinen Hygiene Care -ohjelma pesee lähes kaikki tekstiilit hygieenisen puhtaiksi. On hyvä tietää, että pyykin pesemisestä voi olla hyötyä, kun bakteerit halutaan torjua tehokkaasti ja edistää hyvää terveyttä. Siksi Boschilla on juuri oikea kodinkone joka talouteen: pyykinpesukoneita toisen sukupolven automaattisella i-DOS-annostelujärjestelmällä ja automaattisilla ohjelmilla sekä WiFi-verkkoon yhdistettäviä kodinkoneita, jotka tuottavat täydellisiä tuloksia vaihtamalla tietoja keskenään, sekä kuivaavia pyykinpesukoneita, joiden nukkasihti täytyy tyhjentää vain muutaman kerran vuodessa. Huipputeknologian ja lukuisten mukautettujen ominaisuuksien ansiosta Bosch käsittelee suuria pyykkimääriä mahdollisimman pienellä vaivalla.

Hengitä syvään ja nauti

Kun ihmiset viettävät enemmän aikaa kotona, he haluavat sen olevan kaunis. Esteettisyys ja muotoilu saavat uuden merkityksen myös keittiössä. Esimerkiksi liesituulettimien tulee olla katseenvangitsija tai sulautua saumattomasti keittiöön – tai olla molempia. Uusi integroitu lasinen Bosch-liesituuletin yksinkertaisesti lasketaan työtason sisään, kun sitä ei käytetä. Siinä muotoilu yhdistyy lähes saumattomaan integrointiin. Lisäksi sen suorituskyky on poikkeuksellinen. Innovatiivinen Bosch GuidedAir -teknologia ohjaa ilmavirtaa optimaalisesti. PerfectAir-ilmanlaatusensori tunnistaa höyryn määrän ja mukauttaa tehotason automaattisesti. Ilman raikkaana pitämisen lisäksi tarvitaan silmänruokaa. Siksi Bosch on jälleen lisännyt valikoimaansa innovaation: kalusteisiin sijoitettavan keittotason, jossa on GlassProtect-pinta. Tämä lasivalmistaja Schottin kehittämä erityispinnoite kestää hiekanjyvästen aiheuttamia naarmuja noin 95 prosenttia ja hiomasienien aiheuttamia naarmuja noin 70 prosenttia paremmin kuin perinteiset, erityispinnoittamattomat keittotasot. Hienovarainen metallinhohtoinen ilme takaa tyylikkään ulkonäön, joka pysyy kauniina paljon pidempään.

Kuten tämän vuoden tuotekohokohdista käy ilmi, Bosch-kodinkoneet tekevät enemmän edistääkseen elämänlaatua sekä tiedostavaa ja kestävän kehityksen vaatimukset täyttävää elämäntapaa kuin koskaan ennen. Bosch arvostaa ennen kaikkea kahta asiaa: laajaa valikoimaa erilaisia malleja, jotka täyttävät kaikki vaatimukset, sekä sensorien ja lähiverkkoon yhdistämisen kaltaisten huipputason teknologioiden saatavuuden laajentamista kaikkiin suorituskykyluokkiin, jotta mahdollisimman monet kotitaloudet voivat nauttia Boschin eduista.

Bosch tunnetaan korkeasta laadusta ja luotettavuudesta kaikkialla maailmassa - myös kodinkoneiden osalta. Yli 85 vuoden ajan Bosch onkin ollut Euroopan johtava kodinkonevalmistaja. Kaikki kodinkoneemme on suunniteltu tyydyttämään oikeita arjen tarpeita. Uraa uurtavan insinööritaidon ja usein hämmästyttävän yksinkertaistenkin ratkaisujen avulla tuotteemme tuovat helpotusta arkeesi. Korkean laadun ja ajattoman muotoilunsa ansiosta tuotteemme myös kestävät aikaa. Tuotteittemme korkeaa laatua, luotettavuutta ja käyttövarmuutta kuvaa osuvasti mottomme Invented for life.

BSH Hausgeräte GmbH on maailman johtavia kodinkonevalmistajia. Vuonna 2019 sen myyntituotto oli noin 13,2 miljardia euroa, ja sillä oli yli 58 000 työntekijää. Yhtiöllä on 13 tunnettua tavaramerkkiä kuten Bosch, Siemens ja Home Connect sekä palveluita kuten Kitchen Stories. BSH:lla on 40 tehdasta, ja sitä edustaa noin 80 yritystä 50 maassa. BSH kuuluu Bosch Group -konserniin.

Katso täydelliset tuotetiedot osoitteesta: http://www.bosch-home.fi