Uutinen -

Brother Industries, Ltd lahjoitti 500 000 euroa YK:n pakolaisjärjestö UNHCR:lle humanitaariseen avustustyöhön Ukrainassa

Brother Industries, Ltd. (toimitusjohtaja: Ichiro Sasaki) ilmoitti torstaina 10. maaliskuuta, että yritys lahjoittaa 500 000 euroa YK:n pakolaisjärjestö UNHCR:lle (United Nations High Commissioner for Refugees). Lahjoitus annetaan UNHCR:n kautta humanitaaristen avustustoimien tukemiseen Ukrainassa ja sen naapurimaissa.

Brother on erittäin surullinen siitä, että tämän hetken tilanne Itä-Euroopassa vaikuttaa kielteisesti niin moniin viattomiin ihmisiin ja on päättänyt tukea apua tarvitsevia. Toivomme vilpittömästi, että kaikki asianomaiset ovat turvassa. Ajatuksemme ovat kaikkien niiden kanssa, joita asia koskee Ukrainassa ja laajemmalla alueella, mukaan lukien asiakkaamme, työntekijämme ja liikekumppanimme.

Brother Group toivoo vilpittömästi, että tilanne ratkeaa mahdollisimman nopeasti ja että Ukrainan asukkaat voivat palata takaisin turvalliseen arkeensa.

• Kriisit, vaarat

Heidi Rankala

Lehdistön yhteyshenkilö Digital Marketing Manager PR +358400780257

Sami Kivelä