Canon esittelee uusimpia projisointiratkaisuja Avita Audiovisual Expossa

Canon esittelee uusimpia projisointiratkaisuja Avita Audiovisual Expossa

Avita Audiovisual Expo on Suomen audiovisuaalisen alan kohtaamispaikka. Tapahtuma tarjoaa kokonaisvaltaisen katsauksen tämän päivän av-tekniikan ja -palveluiden tarjontaan ja mahdollisuuksiin. Tapahtumassa on esillä kattava ja elämyksellinen näyttely sekä tietoa uusimmista tuote- ja palveluratkaisuista. Tapahtuma koostuu inspiroivista luennoista, tuoteuutuuksien tietoiskuista ja koulutuksista.

Canon esittelee messuilla XEED-projektorien ja uusien Pro Video -tuotteiden avulla Canonin kuvantamisratkaisuja ja niiden soveltuvuutta inspiroiviin ja luoviin sovelluksiin.

Osaston projisointiratkaisu on suunniteltu ja toteutettu yhdessä Interactive Inuitsin kanssa ja kankaille projisoidaan tarinaa Suomen luonnosta, aamusta auringonlaskuun. Projisointi toteutetaan neljällä Canon XEED WUX7000Z –projektorilla ja RS-SL05 Wide Zoom -objektiivilla osaston sisälle ripustettuihin vuotiin, joiden koko on 450 cm x 150 cm. Projektorit on asennettu pystysuuntaisesti ja 2 projektoria synkronoidaan projisoimaan samaa kuvaa yhteen vuotaan. Kumpaankin vuotaan projisoidaan samasta kuvausmateriaalista leikattua materiaalia, joka vie kävijän matkalle suomalaiseen maisemaan. Kuvamateriaali on kuvattu Canonin kamerakalustolla, kuvasignaali tuotetaan projektoreille Linux-pohjaisella mediapalvelimella ja vuotien taustapuolet on tulostettu Canonin Océ Arizona -tasotulostimella.

Myös uusi EOS C500 Mark II, uuden sukupolven Cinema EOS -järjestelmä, on esillä osastollamme keskiviikkona 2. lokakuuta klo 9 -15 välisenä aikana.

Aika: 2.–3. lokakuuta 2019, Messukeskus, Helsinki

Canonin osasto: 1e19

Lisätietoja: Canon Oy, Heikki Lappalainen, heikki.lappalainen@canon.fi, p. +358 405911723