Kuvaaja Alpi Lahti, Canonin kesälähettiläs

Canon kerää kuvauskokemuksia kesälähettiläiltä ja suuntaa elokuussa Tubeconiin!

Kesä on valokuvaamisen aikaa ja kuvia otetaan enemmän kuin koskaan. Valoisat päivät, loma ja monenlaiset kesätapahtumat innostavat kuvaamaan. Tällä kesäaktivoinnilla Canon halusi tavoittaa 15-25 -vuotiaita mikrovaikuttajia, jotka olivat aidosti innostuneita brändistä ja kuvaamisesta. Aiempien kokemusten mukaan näiden vaikuttajien kautta saavutetaan usein isoa vaikuttajaa paremmin haluttuja kohderyhmiä. Konseptin ja toteutuksen taustalla on PING Helsinki, joka on riippumaton vaikuttajamarkkinointitoimisto. ”Halusimme tuoda Z-sukupolven mikrovaikuttajat osaksi yrityksen markkinointistrategiaa ja liiketoimintaa. Ja koska kuva ja kuvaaminen ovat entistä suuremmassa roolissa näiden nuorten elämässä, halusimme antaa heille mahdollisuuden tutustua uusimpiin kameroihin ja antaa heidän testata mitä kaikkea nykykamerat pitävät sisällään”, kertoo Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, Ping Helsinki.

Canonin kesälähettiläät, Riina, Karoliina, Tuomas ja Alpi, ovat saaneet käyttöönsä kesän ajaksi pienikokoisen Canon EOS M50 -kameran, joka on uskomattoman kevyt moderni klassikko täynnä uusinta valokuvaus- ja videoteknologiaa. Keveytensä vuoksi kamera kulkee aina helposti mukana, Bluetooth- ja Wi-Fi-yhteyksillä kuvat ja videot on helppo jakaa älypuhelimen kautta sosiaaliseen mediaan. Kuvausote on tukeva, painikkeet ja säätimet löytyvät helposti. Kaikkiin suuntiin kääntyvä kolmen tuuman kosketusnäyttö ja sen hipaisutarkennus tekevät aiheen rajaamisen mistä tahansa kuvakulmasta helpoksi. Riina, Karoliiina, Tuomas ja Alpi kuvaavat omaa kesäänsä ja jakavat kuvia instagram-tileillään. Kesälähettiläiden pesti huipentuu Helsingin Messukeskuksessa elokuun 16.- 17. päivä järjestettävään Tubecon-tapahtumaan, jossa YouTube-tähdet ja heidän faninsa kohtaavat. Tubeconin tavoitteena on luoda yhteisöllisyyttä tubettajien kesken ja heidän seuraajiensa välille. Lisäksi tapahtuma tekee tubekulttuuria näkyväksi ja edistää kaikkien videontekijöiden mahdollisuuksia ja etuja Suomessa. Canon on mukana tässä elokuun huipputapahtumassa, jossa myös kesälähettiläät pääsevät jakamaan omia kuvauskokemuksiaan  sekä kamerasta että kesästä 2019 kävijöille osastollamme.

Käy palvelun kuvapankissa katsomassa lähettiläiden kuvaterveiset https://www.mynewsdesk.com/fi/canon/latest_media

Tutustu kesälähettiläisiin

Instagram Alpi Lahti @alpi.lahti, https://www.instagram.com/alpi.lahti/

Instagram Karoliina Nieminen @nieminenkaroliina, https://www.instagram.com/nieminenkaroliina/