Capitalbox ostaa Alankomaisen Spotcap-rahoitusyhtiön

CapitalBox ostaa alankomaisen Spotcap-rahoitusyhtiön Euroopassa. Euroopan johtava rahoituspalveluja pk-yrityksille tarjoava verkkoalusta CapitalBox on ilmoittanut ostavansa talousteknologiayritys Spotcap Globalin Alankomaiden toiminnan voidakseen entistä paremmin tukea pienyrityksiä Euroopassa. Yhdistyminen on osa CapitalBoxin strategista laajentumista Eurooppaan. Spotcap NL on yksi Alankomaiden merkittävimpiä verkossa toimiviin yrityslainantarjoajia, joiden kohderyhmää ovat erityisesti pk-yritykset.

Yhdistyminen Spotcap NL:n kanssa on merkittävä merkkipaalu CapitalBoxin pyrkimyksissä edetä Euroopan johtavaksi pk-yritysten lainantarjoajaksi. Alankomaisen rahoitusyhtiön ostaminen vakauttaa CapitalBoxin asemaa Euroopassa ja mahdollistaa tukevampaa jalansijaa Alankomaissa, jossa toimii yli 1,1 miljoonaa pientä ja keskisuurta yritystä.

CapitalBox on tällä hetkellä pk-yritysten talousteknologian markkinajohtaja kuudella eurooppalaisella markkina-alueella – Alankomaissa, Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Iso-Britanniassa ja Liettuassa. CapitalBox tarjoaa omalla luotonantoalustallaan verkossa pk-yrityksille enintään 350 000 euroa lainaa jopa 48 kuukauden laina-ajalla ja lainojen keskimääräinen maksuaika asiakkaille tapahtuu noin yhdessä työpäivässä.

Spotcap NL:n olemassa olevat jakelukanavat tarjoavat CapitalBoxille entistä paremman tavan tavoittaa myös toimialueen suuremmat yritykset, joiden tarpeita perinteiset pankit eivät kykene täyttämään. CapitalBox saa käyttöönsä Spotcap NL:n markkinaosaamisen, olemassa olevan verkoston ja ensiluokkaisen asiantuntijuuden. Talousasiantuntijuuden ja innovatiivisen teknologian yhdistelmä on nostanut Spotcap NL:n yhdeksi Alankomaiden tunnustetuimmista verkkolainantarjoajista.

CapitalBoxin toimitusjohtaja Scott Donnelly kertoo:

"Spotcap on rakentanut Alankomaihin upeaa liiketoimintaa. Yhdistämällä osaamisemme ja tiimimme voimme tulla entistäkin vahvemmiksi ja tarjota parempia rahoitusvaihtoehtoja pk-yrityksille, jotka tavoittelevat kasvua.

Tämä on erityisen tärkeää, kun talous palaa normaalitilaan ja perinteiset pankit eivät täysin kykene palvelemaan elintärkeää pk-yritystoimintaa.

Pienet pk-yritykset ovat todellakin talouden tukipilareita. EU:n alueella noin 98 prosentilla yrityksistä on alle 50 työntekijää, ja nämä yritykset kattavat lähes 50 prosenttia alueen työpaikoista. Mitä paremmin voimme tarjota yrityksille niiden tarvitsemaa rahoitusta, sitä enemmän me kaikki hyödymme."

• Talous, rahoitus

CapitalBox on yritysrahoitusalan markkinajohtaja Suomessa. Autamme täyttämään pienten ja keskisuurten yritysten rahoitusvajeen kaikkialla Euroopassa. Tarjoamme oikea-aikaisia, räätälöityjä ja luotettavia rahoitusratkaisuja voidaksemme varmistaa, että asiakkaamme saavat taloudellista tukea juuri silloin, kun sille on eniten tarvetta.

Tarjoamme verkossa 2 000 – 350 000 €:n yrityslainoja ja yritysluottoa joustavalla, jopa 50 kuukauden laina-ajalla, jotta voit keskittyä tärkeimpään – yrityksesi kasvattamiseen!