Tiedote -

CapitalBox rekrytoi uuden toimitusjohtajan - tavoitteena tehdä yhtiöstä Euroopan johtava toimija

Fintech-yritys CapitalBox rekrytoi uuden ruotsalaisen toimitusjohtajan ja investoi voimakkaasti Euroopan markkinoille. Mittavan kokemuksen omaava Oscar Barkman vastaa CapitalBoxin liiketoiminnan kasvattamisesta. Tavoitteena on tulla Euroopan johtavaksi yrityslainojen tarjoajaksi pienille ja keskisuurille yrityksille.

CapitalBox on yksi Euroopan johtavista asiantuntijoista pienten ja keskisuurten yritysten yritysrahoituksessa. CapitalBox aloitti toimintansa vuonna 2015, jonka jälkeen tuhannet pienyritysten omistajat Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Alankomaissa, Liettuassa ja Iso-Britanniassa ovat saaneet nopeasti ja helposti apua yksilöllisyen ja räätälöityjen yrityslainojen, luottolimiittien ja jälleenrahoituslainojen avulla. Viime vuonna yritys käynnisti merkittävän sponsorointikampanjan yhteistyötoiminnan Suomen Urheiluliiton (SUL) kanssa ja samalla aloitti kumppanuudet mm. olympiavoittajien Armand Duplantisin ja Daniel Ståhlin kanssa. CapitalBox esittelee nyt uuden toimitusjohtajansa Oscar Barkmanin.

- Oscar ja hänen vankka kokemuksensa erilaisista kasvuyrityksistä tekevät hänestä oikean henkilön johtamaan CapitalBoxin tietä Euroopan huipulle. Hänen organisointitaitojensa avulla pystymme nopeasti auttamaan entistä useampia pienyrityksiä kasvuun, sanoo Scott Donnelly, CapitalBoxin puheenjohtaja.

- CapitalBoxilla on hyvät edellytykset laajentaa liiketoimintaansa ja lanseerata uusia tuotteita. Meillä on vahva digitaalinen tuote, tuhansia tyytyväisiä asiakkaita ja selkeät tulevaisuuden suunnitelmat, joten olemme jo pitkällä matkalla kohti visiotamme tulla Euroopan markkinajohtajaksi, Oscar Barkman sanoo.

Oscar Barkmanilla on laaja kokemus pankki- ja rahoitusalalta. Hän aloitti uransa Nordeassa ja Mastercardissa, minkä jälkeen hän siirtyi Zmarta Groupiin ja myöhemmin MyBankiin Norjaan, jossa hän oli keskeisessä asemassa liiketoiminnan kasvattamisessa. Viime vuosina hän on toiminut Huawein johtavana neuvonantajana ja Offertan hallituksen jäsenenä.

- CapitalBoxilla on valtavasti potentiaalia, ja olin heti koukussa yrityksen tulevaisuuden visioon. Odotan todella innolla, että pääsen edistämään tämän jo nyt nopeajalkaisen ja innovatiivisen yrityksen kasvua, Oscar Barkman sanoo.

Viimeisen kuukauden aikana CapitalBox on lanseerannut useita uusia tuotteita, ja lähitulevaisuudessa palvelu lanseerataan kahdella uudella Euroopan markkina-alueella. Joulukuussa lanseerattiin yritysten luottolimiitti. Sen avulla CapitalBoxin asiakkaat voivat perustaa luottotilin ja nostaa rahaa aina tarvittaessa, ja he maksavat vain käytössä olevasta luottosummasta.

Oscar Barkman aloitti tehtävässään syksyllä 2021.

• Talous, rahoitus

CapitalBox on yritysrahoitusalan markkinajohtaja Suomessa. Autamme täyttämään pienten ja keskisuurten yritysten rahoitusvajeen kaikkialla Euroopassa. Tarjoamme oikea-aikaisia, räätälöityjä ja luotettavia rahoitusratkaisuja voidaksemme varmistaa, että asiakkaamme saavat taloudellista tukea juuri silloin, kun sille on eniten tarvetta.

Tarjoamme verkossa 2 000 – 350 000 €:n yrityslainoja ja yritysluottoa joustavalla, jopa 50 kuukauden laina-ajalla, jotta voit keskittyä tärkeimpään – yrityksesi kasvattamiseen!