Book of Dead -pelissä etsitään muinaisen Egyptin aarteita

Blogikirjoitus -

Book of Dead on suomalaisten suosikkipeli

Cashmio listasi suomalaisten pelaajien suosituimmat pelit. Ykkössijalle kipusi muinaiseen Egyptiin sijoittuva Book of Dead.

Suomalainen kasinopelaaja arvostaa helppoutta, vaivattomuutta ja suomenkielistä asiakaspalvelua. Suomalaisille on tärkeää päästä helposti suosikkipeliensä pariin ja saada nopeasti asiakaspalvelun apua omalla äidinkielellään.

Suomalaiset eivät tartu kovin innokkaasti päivittäisiin kisoihin, vaan he odottavat isompia kampanjoita, jolloin palkinnot ovat suurempia. Esimerkiksi ulkomaanmatkat, liput jääkiekkopeleihin tai isommat potit kierrätysvapaata pelirahaa innostavat suomalaisia.

Tässä on Cashmion suomalaisten suosimien pelien TOP10-lista:

1. Book of Dead

2. Starburst

3. Dead or Alive 2

4. Reactoonz

5. Jammin' Jars

6. Wild Falls

7. Moon Princess

8. Fire Joker

9. Gonzo's Quest

10. Bonanza

Lista perustuu aktiivien pelaajien ja pelattujen kierrosten määrään kuluneelta 6 kuukaudelta. Listalta pistää silmään erityisesti se, että viisi kymmenestä kasinopelistä ovat Play N Go:n käsialaa. Listalta löytyy myös useita klassikkopelejä sekä korkeamman volatiliteetin pelejä.

Cashmion pelikirjasto tarjoaa yli 1000 kasinopeliä.

Tunnisteet

Cashmio on suomalais-ruotsalaisomisteinen online-pelialan yritys, joka korostaa pelaamisen viihteellisyyttä, hauskuutta ja vastuullisuutta. Tarjoamme pelaajillemme joukon päivittäisiä kilpailuja ja haasteita, satojen pelien valikoiman sekä suomenkielisen asiakaspalvelun. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Maltalla. Cashmio on tarjonnut kasinopalveluita vuodesta 2016 lähtien, ja yrityksellä on 25 työntekijää yhteensä 10 eri maasta.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Maria Boelius