Clas Ohlson avaa myymälän Porvooseen

Clas Ohlson on allekirjoittanut sopimuksen myymälän avaamisesta Porvoon kauppakeskus Lundiin. Myymälän avajaisia vietetään arviolta huhtikuussa 2020.

Clas Ohlson Suomen toimitusjohtaja Virpi Viinikainen kommentoi:

“Olemme vuosien varrella saaneet monta toivetta Porvoosta avata myymälä kaupungissa. Nyt Lundin uudistuminen mahdollisti sopivan liiketilan löytymisen ja olemme todella iloisia voidessamme julkistaa myymälän avaamisen Porvoossa keväällä. Uskon, että myymälämme tuo mukavan lisän kodin kunnostamisen ja ehostamisen tarjontaan Porvoon ja lähikuntien asukkaille. Olemme myös iloisia voidessamme tarjota alueelle muutaman kokonaan uuden työpaikan.”

Kompakti täyden valikoiman myymälä

Myymälä sijaitsee kauppakeskuksen toisessa kerroksessa ja sen myyntipinta-ala on 786 m². Myymälä sisältää laajan valikoiman kodin, elektroniikan, sähkön, pienraudan ja vapaa-ajan tuotteita, ja valikoima on suunniteltu erityisesti porvoolaisten tarpeisiin. Myymälä työllistää 10 henkilöä.

Kauppakeskuksessa vierailee vuosittain noin 2,5-3,0 miljoonaa kävijää, ja 15 minuutin ajomatkan päässä asuu 61 000 asukasta.

Myymäläverkoston optimointi jatkuu

Porvoon myymälän avaaminen on osa Clas Ohlsonilla käynnissä olevaa myymäläverkoston optimointia, joka voi sisältää uusien myymälöiden avaamisia, myymälöiden sulkemisia tai muuttoja uusiin tiloihin. Seuraavaksi Itiksen Clas Ohlson siirtyy kauppakeskuksessa viereiseen liiketilaan osana kauppakeskuksen kehittymistä. Uuden Itiksen myymälän avajaisia vietetään helmikuun lopussa.

• tuotteet
  • porvoo

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita viidessä maassa, yli 5 000 työntekijää ja noin 8 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä parantamaan arkeaan tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on koko Suomen kattava myymäläverkosto ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka intohimoisesti suhtaudumme elämisen helpottamiseen kaikenlaisissa kodeissa osoitteesta yritys.clasohlson.fi.