Clas Ohlson avasi tänään myymälän Rediin - avaa myös myymälän Seinäjoen Ideaparkiin

Clas Ohlson avasi tänään torstaina klo 9 myymälän upouudessa Redin kauppakeskuksessa Helsingissä. Myymälä on Clas Ohlsonin 42. myymälä Suomessa ja kahdeksas myymälä metron varrella. Clas Ohlson on myös tehnyt sopimuksen myymälän avaamisesta ensi vuonna avattavaan Seinäjoen Ideaparkiin.

Koko Redin kauppakeskus Kalasatamassa avasi ovensa samana päivänä, ja paikalla oli paljon kiinnostuneita ihmisiä. Clas Ohlsonilla asiakkaille tarjottiin muun muassa koko tuotevalikoima -25 %:n alennuksella, ja 100 ensimmäistä maksavaa asiakasta saivat mukaansa yllätyskassin täynnä Clas Ohlsonin tuotteita.

Redin pohjakerroksessa sijaitsevan myymälän myyntipinta-ala on noin 1000 m², ja se on täynnä ratkaisuja kaikenlaisiin koteihin tuoteryhmissä koti, vapaa-aika, sähkö, elektroniikka ja pienrauta.

Clas Ohlsonin toimitusjohtaja Sampo Päällysaho on iloinen uudesta myymälästä:

”Olemme iloisia saadessamme avata uuden myymälän Helsingin uudessa, nopeasti kasvavassa kaupunginosassa, Kalasatamassa. Redi-kauppakeskukseen ja uuteen myymäläämme pääsee helposti lähialueelta kävellen ja pyörällä, mutta myös julkisilla kulkuneuvoilla ja autolla. Sijaintimme keskuksen pohjakerroksessa mahdollistaa helpon asioinnin niin arkena kuin viikonloppuna. Laajaa myymälävalikoimaa asiakkaat voivat helposti täydentää tilaamalla myymälään noudettavaksi myös verkkokaupan valikoimamme ja tarvittavat varaosat”.

Uusi myymälä Seinäjoen Ideaparkiin

Clas Ohlson on sopinut myymälän avaamisesta Seinäjoelle rakennettavaan Ideaparkiin. Ideapark aukeaa arviolta marraskuussa 2019. Uuden myymälän myyntiala on noin 1000 m².

Sampo Päällysaho kommentoi:

”Olemme tyytyväisiä Ideaparkin kauppakeskuksen rakentamisen edetessä ja että voimme osaltamme kertoa uuden myymälän avauksesta Ideaparkissa. Uusi kauppakeskus ja uusi myymälämme mahdollistavat asioinnit koko Seinäjoen kasvavalta talousalueelta.”

Tiedotetta päivitetty 20.9. klo 12:28.

• redi
  • clasohlson

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 42 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi