Clas Ohlson avasi uuden myymälän Turun Hansakortteliin – uudistaa myymäläverkostoaan

Jono Hansakorttelin kolmannessa kerroksessa oli pitkä, kun myymälä avasi ovensa aamuyhdeksältä. Syynä olivat houkuttelevat avajaistarjoukset ja yllätyskassit, jotka jaettiin sadalle ensimmäiselle asiakkaalle. Hansan myymälän myyntipinta-ala on 900 m² ja se työllistää 14 henkilöä.

Myymäläpäällikkö Merim Deomic on innoissaan uudesta myymälästä:

”Olemme saaneet upouuden uuden konseptin myymälän Turun ydinkeskustaan loistavalle kauppapaikalle. Myymälän valikoimassa on painotettu erityisesti sellaisia tuotteita, joita asiakkaat ostivat vanhasta myymälästämme Forumin kauppakeskuksesta. Kodinsisustus on meillä todella vahva, mutta tarjoamme myös kodintarvikkeita, elektroniikkaa, pienrautaa ja vapaa-ajan tuotteita – kaikkea mitä kotiin tarvitaan. Toivotamme kaikki asiakkaat tervetulleiksi Hansan kolmanteen kerrokseen!”

Myymäläverkoston uudistaminen jatkuu

Clas Ohlson uudistaa toukokuussa alkaneella tilikaudella myymäläverkostoaan, ja seuraavana vuorossa on Tampereen Hämeenkadun myymälän muutto saman kadun varrelle hieman pienempiin tiloihin kesäkuun puolivälissä. Jumbon myymälä uudistetaan kesäkuun lopussa uuden konseptin mukaiseksi ja palvelemaan verkkokauppaa entistä paremmin. Jumbon myymälästä toimitetaan pääkaupunkiseutulaisille verkkokaupan tilaukset saman päivän aikana suoraan kotiin. Syksyllä avataan lisäksi uusi myymälä Pasilan Triplaan ja Seinäjoen Ideaparkiin.

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita viidessä maassa, yli 5 000 työntekijää ja noin 8 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä parantamaan arkeaan tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on 42 myymälää ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka intohimoisesti suhtaudumme elämisen helpottamiseen kaikenlaisissa kodeissa osoitteesta yritys.clasohlson.fi.