Clas Ohlson kannustaa antamaan aikaa joululahjaksi

Mitä antaa joululahjaksi ihmiselle, jolla on jo kaikkea? Kodin tai tavaroiden fiksausta, uskoo Clas Ohlson. Tänä vuonna Clas Ohlsonin joulukampanja kannustaakin antamaan aikaasi lahjaksi.

"Monet meistä kohtaavat klassisen kysymyksen: Mitä minun pitäisi antaa sille, jolla on kaikki? Tällä kampanjalla haluamme viestittää, että yksi asia, mitä todella arvostetaan, on fiksut tuotteemme yhdessä sinun taitojesi ja aikasi kanssa", sanoo Anna Drysén, Marketing Leader, Clas Ohlson.

Kampanjan inspiraatio on ammennettu siitä vaikeudesta, jonka useat kohtaavat vuosittain valitessaan ja keksiessään joululahjoja läheisilleen. Clas Ohlson haluaa muistuttaa, että arvokkain joululahja on aikasi ja taitosi. Aika tai taidot yhdistettynä tuotteeseen voi olla esimerkiksi isoäidin Wi-Fin fiksaamista tai veljen pyörän korjaamista. Samalla tarjoutuu myös mahdollisuus viettää hieman enemmän aikaa läheisten kanssa. Lisäksi Clas Ohlson tarjoaa ilmaista videoapua englanniksi tai ruotsiksi Club Clas -jäsenille fiksaamisen tueksi.

"Haluamme inspiroida ja näyttää, että sinulla voi jo olla se, mitä tarvitaan "täydellisen" joululahjan antamiseksi. Kyse on siitä, että annat jotain, missä olet hyvä, jollekin, joka todella tarvitsee sitä. Jotta se olisi helppoa, olemme kehittäneet eri tuotteille lahjakortteja, joihin lahjanantaja voi kirjoittaa, mitä haluaa antaa tuotteella, olipa kyse ajasta tai taidoista”, sanoo Anna Drysén, Marketing Leader, Clas Ohlson.

Kampanja on kehitetty yhteistyössä Forsman & Bodenforsin kanssa. Kuvia ja videoita löytyy täältä.

• Media, Communication

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita neljässä maassa, noin  4 500 työntekijää ja noin 8,3 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä parantamaan arkeaan tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on koko Suomen kattava myymäläverkosto ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka intohimoisesti suhtaudumme elämisen helpottamiseen kaikenlaisissa kodeissa osoitteesta yritys.clasohlson.fi.