Suomen ensimmäinen Clas Ohlson Compact Store aukeaa torstaina Columbuksessa

Clas Ohlsonin 38. myymälä Suomessa avataan torstaina 18.5. klo 9.00 kauppakeskus Columbuksessa Vuosaaressa. Avajaisten kunniaksi kaikista myymälän tuotteista saa 25 %:n alennuksen sunnuntaihin asti. Lisäksi 100 ensimmäistä asiakasta saa yllätyskassin täynnä Clas Ohlsonin tuotteita.

Suomen ensimmäinen Clas Ohlson Compact Store

Columbuksen myymälä on Suomen ensimmäinen Clas Ohlson Compact Store. Se on nimensä mukaan Clas Ohlsonin uusi, pienempi myymäläformaatti, joka on täynnä käteviä tuotteita ja fiksuja ratkaisuja, kuten aina Clas Ohlsonilla. Myymälän myyntipinta-ala on 475 m² ja se työllistää kuusi työntekijää. Kaikki tuotteet Clas Ohlsonin noin 15 000 tuotteen valikoimasta ovat tilattavissa ilmaiseksi suoraan myymälään.

Clas Ohlsonin toimitusjohtaja Sampo Päällysaho odottaa innoissaan ensimmäisen Clas Ohlson Compact Storen avaamista:

− Avaamme huomenna uuden Clas Ohlson Compact Storen kauppakeskus Columbuksessa, Vuosaaressa. Sopivan kokoinen liiketila uudelle myymäläformaatillemme löytyi vilkkaalta ja näkyvältä sijainnilta keskeltä kauppakäytävää. Uudessa myymälässämme asiakkaan on helppo käydä tutustumassa vaikka tämän kevään ja kesän uutuustuotteisiin, kuten aurinkokennolla toimiviin valaisimiin ja tyylikkäisiin pikniktuotteisiin.

Kasvu jatkuu

Clas Ohlsonilla on Suomessa Columbuksen myymälä mukaan lukien 38 myymälää ja verkkokauppa, ja kasvu jatkuu edelleen. Kempeleen Zeppelinin myymälä avataan elokuussa 2017, Tampereen Ratinan myymälä keväällä 2018, Helsingin Redin myymälä syyskuussa 2018 ja Lakeuden Ankkurin myymälä huhtikuussa 2019.

Clas Ohlson on kansainvälinen vähittäiskauppaketju. Päivittäin noin 4700 työntekijää yli 200 myymälässä ja toimistoilla kuudessa maassa auttaa ja innostaa ihmisiä tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan joka päivä. Suomessa Clas Ohlsonilla on 38 myymälää sekä verkkokauppa. Lisätietoja yritys.clasohlson.fi