Cloettan syksyn uutuusmakeiset

Sisu Potku – ja jaksat painaa!

Tarvitsetko potkun persuksille? Sisu Potku -pastillit sisältävät B3-vitamiinia ja magnesiumia, jotka auttavat tarttumaan härkää sarvista ja nostamaan persuksen penkistä. Uudenlaiset Sisu Potku -pastillit ovat sokerittomia puristepastilleja, joissa on rapea salmiakkipäällyste. Kätevä muovirasia kulkee helposti mukana arjen haasteissa. Valittavana on kaksi makuvaihtoehtoa: salmiakki ja Sisu-aromilla ryyditetty sisukas.

Sisu Potku Salmiakki 30g
Sisu Potku Sisukas 30g

Uudet Jenkki Professional -täysksylitolipurukumit

Jenkki Professional Orange, Raspberry & Peppermint on koko perheen herkullinen täysksylitolipurkkasekoitus. Monipuolinen uutuuspurkka sisältää kolme toivottua makua: appelsiini, vadelma ja piparminttu.

Jenkki Professional Classic Spearmint tarjoaa suosituin purukumimaun nyt toivottuna täysksylitoliversiona. Purukumissa on uutena lisäarvona kalsium, joka auttaa luuston ja hapaiden pysymistä normaaleina.

Jenkki Professional Ice Menthol on purkkasarjan raikkain vaihtoehto. Sen sisältämä sinkki auttaa pitämään hengityksen raikkaana neutraloimalla rikkiyhdisteitä.

Ravitsemussuosituksissa ksylitolia suositellaan käytettäväksi päivässä 5 grammaa tai enemmän. Sen saa nauttimalla kaksi palaa Jenkki Professional –täysksylitolipurukumia vähintään kolmesti päivässä aterioiden jälkeen.

Jenkki Professional Orange, Raspberry & Peppermint 90 g
Jenkki Professional Classic Spearmint 90 g
enkki professional Ice menthol 90 g

Suosikkilakut kutsuvat maistamaan

Malaco Lakusekoitus sisältää Suomen suosituimmat täytelakritsipalat samassa pussissa. Makuina herkullinen SukuLaku, mansikkainen PusPus ja salmiakkinen BisBis.

Malaco AllSorts Original on perinteinen, erittäin laadukas englanninlakritsisekoitus. Tyylikäs, mattapintainen ilme on Malaco-lakuperheen uusi tunnusmerkki.

Lakusekoitus 200 g
AllSorts Original 250 g

Ruotsin suosituimmat nyt Suomeen

Ruotsin suosituimmat Gott & Blandat -sekoitepussit saapuvat syksyllä Suomeen. Original ja Familie Guf ovat monipuolisia viinikumisekoituksia. Fizzypop & co sen sijaan on kirpeä sekoitus, josta löytyy mm. irtomakeisista tuttu, huippusuosittu Fizzypop. 170-210 gramman painoinen pussi sopii sekä omaan nautiskeluun että muiden kanssa jaettavaksi.

Gott & Blandat Original 210g
Gott & Blandat Familie Guf 210g
Gott & Blandat Fizzypop & co 170g

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• malaco
  • ksylitoli
  • jenkki 70 v.
  • sisu

Cloetta Suomi Oy on osa Pohjoismaiden johtavaa makeisalan yritystä, Cloetta-konsernia.
Cloetta on ksylitolituotteillaan terveiden hampaiden asialla: Jenkki ja Läkerol Dents ovat vaikuttaneet suomalaisten suun hyvinvointiin jo vuosikymmenien ajan. Muita tunnettuja brändejämme ovat Tupla, TV Mix, Aakkoset, Mynthon, Sisu ja Läkerol. Myös irtomakeiskonseptit Karkkikatu ja Candyking kuuluvat Cloettan tarjoomaan.

Marja Piironen

Lehdistön yhteyshenkilö viestintäpäällikkö 040 527 4485