Kansainvälinen muotoilupalkinto Contura-takoille

Contura on jälleen voittanut arvostetun kansainvälisen IF Design Award -muotoilupalkinnon. Palkinnon sai Contura 800 Style, tyylikkäästi ja nykyaikaisesti muotoiltu soikea kiertoilmatakka, joka tarjoaa paljon muuntelumahdollisuuksia.

– Se, että voitimme jälleen kansainvälisen muotoilupalkinnon osoittaa, että hallitsemme teknisen kehityksen ja suorituskyvyn lisäksi myös erinomaisen muotoilun, Conturan markkinointiviestintäjohtaja Catharina Björkman sanoo.

Contura on ruotsalainen takanvalmistaja, jonka tehdas sijaitsee Smoolannin Markarydissä. Yritys panostaa vahvasti innovaatioon ja muotoiluun.

Contura on alansa markkinajohtaja Euroopassa. Conturalla on valikoimassaan useita erilaisia tyylejä edustavia ja eri materiaaleista valmistettuja takkoja.

If Design Award on yksi himotuimmista kansainvälisistä muotoilupalkinnoista ja sen järjestää maailman vanhin riippumaton designorganisaatio, International Forum Design GmbH.

Contura 800 Style palkittiin tuotemuotoilukategoriassa. Raadissa oli 78 jäsentä ja Contura-takka kilpaili 56 maasta tulleen 7 298 muun tuotteen kanssa. Palkinto jaetaan Berliinissä 4. toukokuuta.

Contura 800 Style on tehokas ja tyylikäs uudistettu malli

Contura 800 Style on pieni ja tehokas kiertoilmatakka. Se on tyylikkäämpi ja nykyaikaisempi versio aiemmasta Contura 800 -sarjasta. Päivityksen myötä takat ovat saaneet useita uusia toimintoja, jotka helpottavat lämmittämistä. Takkaperheen 10 mallista ja useista versioista löytyy sopiva malli kaikkiin makuihin ja sisustustyyleihin.

Lue lisää IF Design Awardista osoitteessa:

Korkearesoluutiokuvia ja lisätietoa löydät osoitteesta:

www.conturanewsroom.com

Lisätietoja antavat:

Catharina Björkman
Conturan markkinointiviestintäjohtaja
puh 070 190 04 26
catharina.bjorkman@contura.se

Karin Pontén
Vår PR-byrå
puh. 0708 66 66 31
karin.ponten@varprbyra.se

• sisustus
  • rakentaminen
  • contura
  • koti
  • takka
  • takkamalli
  • kiertoilmatakka
  • lisälämpö

Contura on valmistanut Smoolannin sydänmailla 60-luvulta lähtien takkoja, jotka ovat ruotsalaisen insinööritaidon ja nykyaikaisen ruotsalaisen muotoilun tulosta. Contura on Ruotsissa markkinajohtaja takkatuotteiden alalla ja Euroopan johtavia takkavalmistajia. Contura kuuluu NIBE-konserniin, jolla on yli 15 000 työntekijää ja yli kahden miljardin euron vuosiliikevaihto.

Mikko Varjokorpi

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Contura Suomi 0400513431