Viimeinkin lentokenttäbussi

Kauan odotettu lentokenttäbussipalvelu on viimein saapunut suosittuihin Ayia Napan ja Protarasin lomakohteisiin Kyproksella. Kapnos Airport Shuttle -yritys avasi uuden linjan kesäkuun puolivälissä, ja monet ovat jo havainneet tämän mahdollisuuden hyvänä ja edullisempana vaihtoehtona taksille. Kysyntä on kasvanut viime vuosina, koska reittilennot tälle Välimeren aurinkoiselle saarelle ovat lisääntyneet. Esimerkiksi Norwegian on aloittanut lennot Kyprokselle kaikista pohjoismaista, ja on nyt yksi suurimmista Larnakan lentokentällä liikennöivistä yhtiöistä.

Bussikuljetus Larnakan lentokentältä Ayia Napaan kestää 40 minuuttia ja Protarasiin 60 minuuttia. Sekä Ayia Napassa että Protarasissa on kaksi pysäkkiä, ja yhdensuuntainen matka maksaa aikuisille 8 euroa ja lapsille 5 euroa. Matkustajia pyydetään varaamaan liput verkossa varmistaakseen paikkansa halutulle lähdölle, mutta myös lentokentällä on mahdollisuus ostaa lippuja.Kapnos on myös hankkinut useita uusia, esteettömiä busseja pyörätuolimatkustajille. Pyörätuolin käyttäjien on varattava matka etukäteen, koska kaikissa autoissa ei ole tätä mahdollisuutta. Löydät lisätietoja osoitteesta www.kapnosairportshuttle.com.

• Matkailu

Lehdistön yhteyshenkilö Information and Press Officer - Nordic Countries 0046 8 10 50 25