Houkutteleva toukkaherkku Dogmanilta

Houkutteleva toukkaherkku Dogmanilta

Tutustu namihyllyllä Dogmanin uutuustuotteeseen Bug Snackiin! Hyönteispohjainen koiranherkku on valmistettu mehevistä perhosen toukista. Se on ympäristötietoinen valinta, joka nelijalkaisen testipaneelimme mukaan myös maistuu erinomaiselta. Oikeaa ötökkäherkkua!

Toukkia ja hyönteisiä on kutsuttu tulevaisuuden proteiininlähteiksi, koska niiden hiilidioksiditassunjälki on huomattavasti pienempi moniin muihin eläinperäisiin proteiininlähteisiin verrattuna.

– Työskentelemme jatkuvasti tuotekehityksen parissa ja koemme, että yhä useammat asiakkaat toivovat ympäristöystävällisempiä vaihtoehtoja lemmikeilleen. Hyönteiset ovat resurssitehokkaita, koska niiden tuotanto vaatii selkeästi vähemmän energiaa kuin esimerkiksi naudan- ja kananlihan tuotanto, sanoo Dogmanin tuotepäällikkö Marianne Segerstein.

Ympäristöystävällistä ja herkullista

Toukat ja muut hyönteiset kasvavat nopeasti, vievät vain vähän tilaa ja tarvitsevat vähemmän vettä, mikä muiden syiden ohella vähentää hiilidioksidipäästöjä.

Bug Snacksissa proteiininlähteenä käytetään bombyx chrysalis -perhostoukkaa, joka kuuluu silkkikehrääjien heimoon. Toukat ovat energiatehokkaita, ravitsevia ja todella maukkaita, jos kysytään nelijalkaisilta ystäviltämme. Bug Snacksit on maustettu ruusunmarjalla tai mustikalla.

Löydät Bug Snacksit hyvinvarustelluista päivittäistavarakaupoista, lemmikkiliikkeistä ja verkkokaupoista kautta maan lokakuusta 2022 alkaen.

Saija Maasilta

Lehdistön yhteyshenkilö Myynti- ja markkinointikoordinaattori +358505911907

Anna Wulff

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja +358505997978

Dogman Group Finland on osa Dogman Groupia.

Dogman Group tarjoaa laajan, kattavan ja korkealaatuisen tuotevalikoiman kaikille lemmikeille koirasta hevoseen yli 50 vuoden kokemuksella. Usean oman tuotemerkin sekä kivijalkamyymälöiden, verkkokaupan ja laajan jälleenmyyjäverkoston kautta tuotteet ovat kaikkien lemmikinomistajien saatavilla.

Dogman Group kattaa tuotemerkit Dogman, Jacson, Shiro&Malou ja Kennel Equip. Dogman on yksi Pohjoismaiden suurimmista lemmikkieläintuotteiden toimittajista. Yritys jatkaa kasvuaan ja kehittymistään panostaen sekä lemmikkien että lemmikkien omistajien entistäkin riemukkaampaan elämään.

Dogman and friends -myymäläkonsepti tarjoaa kuluttajille Dogmanin omien tuotemerkkien lisäksi muiden tunnettujen tuotemerkkien tuotteita sekä monenlaisia palveluja ja elämyksiä, kuten Trim&Spa-osaston, lemmikin tee-se-itse-pesulan ja maksuttoman aktivointialueen.

Kuten nimestä voi päätellä, toiminnan ytimessä ovat koirat, mutta rakkaus lemmikeihin ei rajoitu vain koiriin. Myös kissat, pieneläimet, lemmikkilinnut, akvaariokalat ja matelijat saavat Dogmanilla oman paikkansa tuotevalikoimassa — työntekijöiden sydämistä puhumattakaan.

Dogman Group Finland
Satamakatu 31 A LH 2