Eatonin skaalautuvat 93PM UPSit kattavat nyt entistä laajemman tehoalueen

ESPOO … Eatonin 93PM UPSien sarja laajenee kattamaan 30-500kVA:n tehoalueen. Skaalautuvat ja energiatehokkaat UPSit on suunniteltu varmistamaan luetettava virransyöttö vaativissa sovelluksissa sekä mahdollistamaan kapasiteetin asteittainen kasvattaminen minimikustannuksin liiketoiminnan vaatimusten kasvaessa. Monipuolinen sarja soveltuu hyvin konesaleihin ja muihin IT-ympäristöihin, sekä esimerkiksi terveydenhuollon eri sovelluksiin sekä liike- ja teollisuusrakennuksiin.

93PM-sarja on suunniteltu suojaamaan kriittisiä sovelluksia ja tarjoamaan paras mahdollinen vikasietoisuus. Sarjan UPSien modulaarinen rakenne mahdollistaa UPS-kapasiteetin kasvattamisen milloin tahansa lisäämällä tehomoduuleja jo olemassa oleviin UPS-laitteisiin. Kapasiteettia voi lisätä 50 kVA:n välein, mutta laitteistossa on silti alusta asti täysi ohituskapasiteetti.

Eatonin patentoitu HotSync®-kuormanjakoteknologia mahdollistaa UPS-laitteiden rinnankäytössä poikkeuksellisen hyvän toimintavarmuuden ja luotettavuuden, ja synkronointitekniikka poistaa yksittäisen pisteen vikaantumismahdollisuuden. Älykäs ABM-akustonhallintatekniikka (Advanced Battery Management) estää turhan varaamisen, pidentäen akun käyttöikää merkittävästi, VMMS-teknologia (Variable Module Management System) optimoi korkeamman hyötysuhteen myös pienemmillä kuormilla ja ESS (Energy Saver System) nostaa hyötysuhteen yli 99 prosentiin.

93PM-sarjan UPSeja hallitaan intuitiivisella LCD-käyttöliittymällä, joka mahdollistaa tilatietojen esittämisen selkeästi ja helposti. Sarja hyödyntää Eatonin Intelligent Power Manager -ohjelmistoa, mikä mahdollistaa UPSin valvonnan ja hallinnan osana IT-infrastruktuuria.

Voit lukea lisää 93PM-sarjasta osoitteessa www.eaton.fi/93PM.

Voit lukea lisää Eatonin sähkönlaaturatkaisuista osoitteessa www.eaton.eu/powerquality. Viimeisimmät uutiset näet seuraamalla meitä Twitterissä @ETN_EMEA tai käymällä Eaton EMEA:n LinkedIn-yrityssivulla.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• 93pm
  • ups
  • ups-laite
  • ups-järjestelmät
  • sähkönsyöttö
  • sähkönhallinta
  • energiatehokkuus
  • energiansäästötila
  • energianhallintaratkaisu
  • it
  • konesali
  • datakeskus

Eaton on voimanhallinnan yritys, jonka liikevaihto oli 19,7 miljardia dollaria vuonna 2016. Eatonin energiatehokkaat ratkaisut auttavat asiakkaitamme hallinnoimaan sähköistä, hydraulista ja mekaanista voimaa tehokkaasti, turvallisesti ja ympäristöystävällisesti. Eatonilla on noin 95 000 työntekijää ja sen tuotteita myydään yli 175 maassa. Lisätietoja löydät verkkosivuilta www.eaton.eu

Suomessa Eaton on osa Eatonin Electrical -liiketoimintaa. Liiketoiminta kattaa sähkönsyötön varmistuksen, valvonnan ja automaation, valaistuksen, rakenne-, johdotus- ja turvaratkaisut sekä tuotteet vaativiin että vaarallisiin ympäristöihin teknisine palveluineen. Eaton vastaa globaaleilla ratkaisuillaan tämän päivän kriittisiin sähkönhallinnan haasteisiin.

Kotimaan myyntimme vastaa häiriöttömän sähkönsyötön järjestelmistä (UPS), keskijännitekojeistojen, pienjännitekeskusten ja -komponenttien sekä automaatiotuotteiden myynnistä ja huollosta. Eaton myös valmistaa UPSeja tehtaallaan Espoossa ja on yksi harvoista tietotekniikka-alan yrityksistä, joilla on laajamittaista tuotantoa Suomessa. Eaton on Suomen UPS-markkinajohtaja. 93 prosenttia Suomen tehtaan tuotteista menee vientiin. www.eaton.fi

Katariina Hellas-Honkasalo

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö +358 400 814 553