Tiedote -

Ebookers laajentaa mobiilipalvelutarjontaansa ja julkaisee iPad-hotellisovelluksen

Ebookers harppaa askeleen eteenpäin mobiilipalveluiden maailmassa, sillä yritys julkaisee tänään uuden iPad-sovelluksen, jonka avulla matkailija voi varata hotellihuoneen nopeasti vain kolmella näpäytyksellä. Ebookersin hotellisovellus tuo tarjolle yli 95 000 hotellia, helpot vertailutyökalut ja luotettavan varausjärjestelmän.

Erityisesti iPad-käyttäjiä varten kehitetyllä hotellisovelluksella ebookers haluaa tarjota mahdollisuuden tutkia hotellitarjontaa eri puolilla maailmaa, vertailla erilaisia vaihtoehtoja ja tehdä varauksia. Hotelleja voi etsiä paikan, osoitteen, postinumeron, maatunnuksen tai sijainnin mukaan. GPS-toiminto etsii vapaat hotellihuoneet sijaintipaikan läheltä ja matkailija voi varata majapaikan seuraavaksi yöksi helposti.

- Haluamme tehdä hotellivaraukset kauttamme niin helpoksi kuin mahdollista – myös silloin, kun matkailija on jo kohteessa ja tarvitsee huoneen nopeasti, sanoo ebookersin Pohjoismaiden toimintojen toimitusjohtaja Lisa Farrar.

Hakutuloksia voi muokata ja lajitella suosituimmuuden, edullisuuden, etäisyyden, luokituksen ja hotellien nimien mukaan. Sovellus tarjoaa myös tuhansia hotelliarvosteluita ja kuvia, ja hotellien sijaintia voi vertailla interaktiivisten karttojen avulla.

Ebookersin hotellisovellus täydentää ebookersin mobiilipalvelutarjontaa, mobiilivaraussivustoa ja iPad-sovellusta ebookers Explorer, jotka on julkaistu aiemmin tänä vuonna.

- Ensimmäinen iPad-sovelluksemme ebookers Explorer, joka kehitettiin antamaan vinkkejä ja ideoita matkan suunnitteluun, nousi 65 maassa Apple App Storen henkilökunnan suosituimmaksi sovellukseksi. Toivomme, että uusi sovelluksemme jatkaa aikaisempien menestysjulkaisuidemme sarjaa, sanoo Lisa Farrar.

Sovelluksen voi ladata ilmaiseksi Applen App Storesta toistaiseksi kuudella kielellä: suomi, englanti, norja, ranska, saksa ja hollanti.

Sovellus Applen App Storessa: http://itunes.apple.com/fi/app/ebookers-hotels/id465464927?mt=8

Lisätietoja: http://www.ebookers.fi/kohde/mobiili

Lisätietoja:
Virva Katajala, Marketing Communications Manager
+358 9 681 44 117
virva.katajala@ebookers.com

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• ipad app
  • ipad
  • hotelli
  • mobiili
  • sovellus

Oy Ebookers Finland Ltd, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999 alkaen, on Suomen johtava nettimatkatoimisto. Ebookersin suomalainen henkilökunta palvelee asiakkaitaan internet-sivuston lisäksi puhelinpalvelussa. Ebookersin Suomen toimistossa on 30 työntekijää.

Ebookers kuuluu maailman johtavaan matkailukonserniin nimeltä Orbitz Worldwide, joka on listattu New Yorkin pörssissä (NYSE: OWW).

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Puh. 0400 205 929