Uudessa Garage+ by Elfa hyllyjärjestelmässä on erityisluja terärakenne ja runsaasti fiksuja ratkaisuja, joiden avulla saat lisää tilaa lempiharrastuksillesi.

Blogikirjoitus -

Tee tilaa harrastuksillesi - järjestä autotalli ja varasto kevätkuntoon!

Vietätkö aamut mieluiten golfkentällä, illat höyläpenkin ääressä tai koko päivän puutarhahommissa? Kun kaikille välineille ja tavaroille on oma paikkansa, harrastaminen on entistäkin hauskempaa. Uudessa Garage+ hyllyjärjestelmässämme on erityisluja teräsrakenne ja runsaasti fiksuja toimintoja, jotka on suunniteltu vastaamaan nykyajan autotalli- ja varastosäilytyksen tarpeisiin. Sen avulla saat lisää tilaa lempiharrastuksillesi. Mikä on sinun intohimosi?

VIHERPEUKALON UNELMA
Puutarhavälineet, ruukut ja pienet siemenpussit – kaikelle on oma paikkansa ja tarvittavat tavarat löytyvät helposti niin että pääset upottamaan kätesi multaan heti, kun kevätaurinko pilkistää esiin pilvien välistä.

SEIKKAILU VOI ALKAA
Suunnittele säilytys liikuntaharrastukseesi sopivaksi. Garage+ järjestelmä sisältää erityisesti urheiluvarusteille, kuten golfbägeille, polkupyörille ja suksille, suunniteltuja koukkuja ja pidikkeitä. Sinun ei tarvitse kuin napata tarvitsemasi välineet seinältä ja uusi seikkailu voi alkaa!

TOTEUTA VISIOSI
Garage+ ratkaisun avulla saat nikkarointiin tarvittavat työkalut ja muut tavarat helposti järjestykseen. Kun hyllyjärjestelmässä on riittävästi työskentelytilaa ja sisällöstä saa hyvän kokonaiskuvan, voit keskittyä mukavimpaan osuuteen eli luomiseen.

SINULLE TEHTY SÄILYTYSRATKAISU
Yhdistele tuotteita niin että optimoit tilankäytön ja saat juuri sinun säilytystarpeitasi vastaavan kokonaisuuden. Täältä löydät kaikki Garage+ valikoiman tuotteet.

OTA ASIANTUNTIJA AVUKSESI
Autamme sinua suunnittelemaan säilytystilasi tarpeidesi ja mieltymystesi mukaan. Varaa tapaaminen säilytysasiantuntijoidemme kanssa niin teemme sinulle piirustuksen ja hinta-arvion säilytysratkaisuasi varten. Tapaaminen suunnitteluasiantuntijoiden kanssa on maksuton ja voit tavata meidät verkossa silloin kun sinulle sopii.