Garage+ on erityisesti autotallien ja varastojen tarpeisiin suunniteltu säilytysjärjestelmä, jossa on vahvistettu teräsrakenne, kestäen kaiken urheiluvälineistä raskaisiin työkaluihin.

Elfa tuo markkinoille uuden säilytysjärjestelmän - Garage+

Elfa lanseeraa kevään aikana uuden säilytysjärjestelmän, Garage+:n. Tämä tukeva ja monikäyttöinen järjestelmä täyttää kaikki autotallin ja varaston säilytystarpeet. Garage+ on kehitetty kestämään painaviakin tavaroita ja tuotevalikoimasta löytyy ensimmäistä kertaa myös lukittavat kaapit, sekä vankka työpöytä erilaisille DIY-projekteille.

Garage+ on kestävä ja monipuolinen säilytysjärjestelmä, joka tarjoaa useita vaihtoehtoja erilaisiin säilytystarpeisiin ja harrastuksiin. Kuten Elfalle on ominaista, sitä voidaan muunnella monella tavoin eri kokoisten hyllyjen, korien, työkalutaulujen ja koukkujen ansiosta. Ne helpottavat säilytystilan järjestämistä ja mahdollistavat autotallin tai varaston optimaalisen käytön. Garage+ runko ja tuotteet on valmistettu erityislujasta teräsmateriaalista ja soveltuvat siten erityisen hyvin juuri autotalliin ja varastoihin. Näissä tiloissa säilytetään usein juuri painavampia esineitä ja tavaroita kuten autonrenkaita, polkupyöriä, puutarhanhoitotarvikkeita ja työkaluja.

Garage+-valikoima sisältää esimerkiksi 50 cm syvyisiä laatikoita, jotka voidaan vetää täysin ulos, vaikka ne olisivat täynnä painavia tavaroita. Valikoimassa on myös työpöytä ja lukittavia kaappeja, joita on saatavana sekä seinään kiinnitettävinä, että vapaasti seisovina versioina. Lukittavat kaapit antavat turvallisen säilytyspaikan arvokkaille työkaluille tai erilaisille kemikaaleille. Käyttötarkoituksen mukaan suunnitellut hyllyt ja koukut mahdollistavat myös tilaa vievien harrastusvälineiden, kuten golfvarusteiden ja suksien asianmukaisen säilytyksen.

Garage+ on saatavilla valittujen jälleenmyyjien kautta tai tilattavissa Elfan maksuttoman suunnittelupalvelun kautta kotiinkuljetuksena.

Lisätietoja löydät verkkosivuiltamme: GARAGE+ by Elfa

Elfa valmistaa säilytysjärjestelmiä ihmisten yksilöllisiin, elämän eri vaiheissa muuttuviin tarpeisiin. Laaja tuotevalikoima kattaa erilaiset tarpeiden mukaan muokattavissa olevat säilytysratkaisut sekä tunnusmerkiksi muodostuneet, mittojen mukaan valmistettavat liukuovet. Huippulaadukkaat ja käytännölliset tuotteet on suunniteltu kestämään sukupolvelta toiselle.

Yhtiö on perustettu vuonna 1948, ja vuodesta 1999 sen on omistanut The Container Store – Yhdysvaltain suurin säilytysjärjestelmien alan vähittäismyyntiketju. The Container Store on listattu New Yorkin pörssiin.

Elfalla on kolme tuotantolaitosta ja kuusi myyntiyhtiötä eri puolilla Eurooppaa. Konsernin liikevaihto verovuonna 2022 oli noin 1 301 miljoonaa Ruotsin kruunua, ja henkilökuntaa yhtiöllä oli 403. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Malmössä, Ruotsissa.