Uudet liukuoviväripaletit Elfalta

Uudet liukuoviväripaletit Elfalta

Sisustustrendit muuttuvat nopeasti ja usein. Ehkäpä juuri siitä syystä moni päätyy ostamaan valkoiset liukuovet - pelatakseen varman päälle. Niinpä yllytämmekin sinua: - uskalla näyttää todelliset värisi!

Olemme valinneet liukuoviemme värivalikoimiin huolellisesti tulevien vuosien trendeistä parhaat ja yhdistäneet ne rakastetuimpiin, klassisiin ovipintoihimme. Tämä suo loistavan mahdollisuuden leikkiä uusilla väreillä ja pinnoilla, ja voit kuitenkin samalla pitää kiinni klassisesta ja ajattomasta tyylistä.

Tuotekehittelijämme ja trendiasiantuntijamme Maria Dizdarevic ja Johanna Cahné ovat valinneet uudet ovipintamme huolellisesti ja näin he luonnehtivat kevään trendejä.

MIten kuvailisitte kevään 2016 trendejä?

-2016 haluamme tuoda vihreyden sisälle puutarhasta. Ja teemme sen mahdollisimman luonnollisesti. Valitse sitä mitä puutarhasi tarjoaa, juuret ja multa saavat mieluusti seurata sisätiloihin mukaan. Ruusukvartsi ja mattapintaiset harmaanvihreän sävyt luovat tunnelmaa yhdessä luonnonmateriaalien, kuten terrakottan ja puun kanssa.

Mikä väripaleteista on kevätsesongin suosikkinne?

-Kevätsesongiksi 2016 inspiraatiovinkkimme on ”Orchard stories”, jonka fokus on nimenomaan luonto ja vihreys. Vaaleammat ja tummemmat vihreänharmaan sävyt on kauniisti yhdistettävissä sekä matta-, että kiiltäviin pintoihin, kuin myös vaaleaan puuhun. Esimerkiksi Frosting white yhdistettynä Fresh pistacchion kanssa luo erityisen raikkaan vaikutelman. Dramaattisempi kombinaatio Terragon ja Natural clay on puhdasta taikaa.

Elfa tarjoaa nerokkaita, joustavia ja asiakkaiden tarpeita vastaavia säilytysratkaisuja, sekä mittatilaustyönä tehtäviä liukuovia yli 65 vuoden kokemuksella säilytysjärjestelmien tuottajana. Meidän mielestämme jokaisella on oikeus nauttia kodista, jossa vallitsee hyvä järjestys. Tätä visiota toteutamme kehittämällä jatkuvasti uusia, kekseliäitä ratkaisuja ja yhdistämällä ensiluokkaisen toiminnallisuuden moderniin designiin ja korkeaan laatuun.

Yrityksemme on vuodesta 1999 lähtien ollut osa The Container Store -yritystä, joka on USA:n suurin vähittäismyyntiketju säilytysjärjestelmien alalla. The Container Store on listattu New Yorkin pörssissä.

Elfalla on Euroopassa neljä tuotantolaitosta ja kahdeksan myyntiyhtiötä. Konserni työllistää yli 600 ihmistä ja sen liikevaihto on noin 900 miljoonaa SEK. Pääkonttori on Malmössä, Ruotsissa.