Kaksi uutta kuvausreppusarjaa Loweprolta

Lowepro, maailman johtava kameralaukkuvalmistaja, tuo markkinoille kaksi uutta reppusarjaa kasvavalle joukolle luontokuvaajia. Whistler on täysin uusi sarja vaativimmillekin kuvaajille, kun taas Photo Sport II -sarja on edelleen kehitetty edeltävästä Photo Sport -sarjasta.

”Molemmat innovatiiviset sarjat vievät ajatukset Lowepron perustajaan, Greg Loween, ja alkuperäiseen yritykseen, jonka hän rakensi”, sanoo Lowepron varatoimitusjohtaja Tim Grimmer, ”Seikkailijat, jotka liikkuvat ääriolosuhteissa ja kuvaajat, jotka haluavat kameran mukaansa kiipeillessään, juostessaan tai pyöräillessään, osaavat arvostaa näitä uusia tuotteita.”

Whistler

Uutta Lowepron Whistler-ammattilaissarjaa on työstetty pääasiassa luonnossa liikkuen, eikä vain suunnittelupöydällä. Sen kehitystyössä on ollut tiiviisti mukana lukuisia valokuvaajia, jotka ovat vieneet repun mukanaan kentälle. Esimerkiksi action- ja luontokuvaaja Paul Morrison, testasi Whistler-reppua ääriolosuhteissa Brittiläisen Kolumbian Rannikkovuorilla Kanadassa.

”Olen käyttänyt Lowepron-tuotteita jo 35 vuotta, siitä lähtien, kun aloin kuvaamaan laskettelua. Juuri Lowepron repun ansiosta kuvauskalustoni pysyi ehjänä joutuessani lumivyöryyn vuonna 1997”, Sanoo Paul Morrison, ”Kamera itsessään on monelle kuvaajalle paljon enemmän kuin pelkkä työkalu ja se laukku, jolla kannat kalustoasi, muodostaa tärkeän yhdistävän tekijän kameran ja kuvaajan välille. Sen ajatuksen olemme halunneet pitää mielessä Whistler-sarjaa kehittäessä.”

Lowepro Whistler sopii kaikkiin vuodenaikoihin ja kaikenlaisiin olosuhteisiin. Sitä on saatavana kahtena kokona, mallimerkinnöiltään 350 AW ja 450 AW. Se on täydellinen reppu kovempiin tilanteisiin ja pitkillekin retkille, siihen on kamerajalustan lisäksi helppo kiinnittää mukaan monia tarpeellisia retkivarusteita, kuten esimerkiksi laskettelusukset!

Lowepron ActiveZone System™ ja MaxFit™ -järjestelmien ansiosta reppu on täytenäkin mukava kantaa ja helppo pakata ja järjestellä. Whistler on suunniteltu suojaamaan kamerakalusto parhaalla mahdollisella tavalla, joten mm. sen pohja on valmistettu vesitiiviistä materiaalista. Lisäksi repussa on All Wheather Cover™ -sääsuoja.

Photo Sport II

Reppusarja on suunniteltu kaikille, jotka haluavat kameralleen turvallisen suojan pyöräiltäessä, kiipeillessä ja juostessa. Yksinkertainen rakenteen ansiosta kameran saaminen kuvauskuntoon on mahdollisimman helppoa. Kameraosastoon sisäänpääsy löytyy repun sivulta, jolloin sitä ei tarvitse ottaa selästä

Uusissa Photo Sport BP 200 II ja 300 II -malleissa on Lowepron uusi UltraCinch™ -muotoilu, jonka ansiosta kamera pysyy paikoillaan myös kovemmassa liikkeessä. Repussa on myös All Wheather Cover™ -sääsuoja, sekä paikka 2 litran juomarakolle (ei sisälly mukaan), jotta vältytään nestehukalta rankoissa harjoituksissa.

Kaikkien reppujen toimitukset alkavat syyskuun kuluessa ja ne ovat hinnoiltaan:

Whistler 350 AW. Hinta noin 415 euroa.
Whistler 450 AW. Hinta noin 470 euroa.

Photo Sport BP 200 AW II. Hinta noin 210 euroa.
Photo Sport BP 300 AW II. Hinta noin 255 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• kamerareppu
  • laukku
  • lowepro
  • kamera
  • kameralaukku
  • objektiivi
  • valokuvaus

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.