Uudistettu Pro Runner -sarja Loweprolta

Lowepro, maailman johtava kameralaukkuvalmistaja, päivittää koko suositun Pro Runner -sarjansa. Uusi Pro Runner II -sarja vastaa valokuvaajien muuttuneisiin tarpeisiin ja siitä löytyy erikseen suojatut taskut kannettavalle tietokoneelle, tabletille sekä e-lukijalle.

Tänä päivänä valokuvaajan mukana kulkee, kamerakaluston lisäksi, useita muita teknisiä laitteita”, sanoo tuotepäällikkö Kirstine Lindholm Loweprota maahantuovalta Focus Nordicilta, ”uudet reput tarjoavat entistä paremman suojan erilaisille laitteille ja niissä on useampi osasto herkille laitteille, kuten tietokoneelle, tabletille ja kännykälle. Lisäksi niiden koot on mitoitettu käsimatkatavaroihin sopiviksi.

Uusissa Pro Runner II -repuissa, jotka julkaistaan kolmena eri versiona, on hyvin suojattu kameraosasto, Lowepron patentoitu sääsuoja, sekä hihnat, joilla reppu voidaan kiinnittää esimerkiksi lentolaukkuun. Ulkopuolelta löytyvät taskut ja kiinnityspaikat vesipullolle, jalustalle ja muille mukana kulkeville tarvikkeille. Kaiken lisäksi valmistusmateriaalit ovat entistä korkealaatuisempia.

Pro Runner BP 350 AW II

Pienimpään kolmesta mallista mahtuu järjestelmäkamera objektiivilla (esimerkiksi Canon 5D ja 70-200mm F/2.8), 4-5 lisäobjektiivia tai salamaa, enintään 13” kannettava tietokone, 10” tabletti sekä esimerkiksi Wacom-piirtopöytä. Lisäksi pienempiin osastoihin mahtuvat esimerkiksi älypuhelimet, kuulokkeet ja usb-kovalevyt.

• Ulkomitat (LxSxK): 31,5 x 14 x 46 cm
  • Sisämitat (LxSxK): 29 x 11,5 x 39,5 cm
  • Paino: 2,4 kg

Pro Runner BP 450 AW II

Reppuun mahtuu kaksi järjestelmäkameraa objektiiveilla (esimerkiksi kaksi Nikon D4S -kameraa 24-70 F/2.8 ja 70-200 F/2.8 -objektiiveilla), 5-6 lisäobjektiivia tai salamaa, enintään 15” kannettava tietokone, 10” tabletti sekä esimerkiksi Wacom-piirtopöytä. Lisäksi pienempiin osastoihin mahtuvat esimerkiksi älypuhelimet, kuulokkeet ja usb-kovalevyt.

• Ulkomitat (LxSxK): 34,8 x 18 x 49,5 cm
  • Sisämitat (LxSxK): 32,5 x 16 x 40,8 cm
  • Paino: 2,9 kg

Pro Runner RL x450 AW II

Sarjan x450-versiota on mahdollista käyttää selkärepun lisäksi helposti mukana kulkevana vetolaukkuna. Kuten Pro Runner 450 AW II -malliin, myös tähän mahtuu kaksi järjestelmäkameraa objektiiveilla, 5-6 lisäobjektiivia tai salamaa, enintään 15” kannettava tietokone, 10” tabletti sekä älypuhelin ja muut varusteet.

• Ulkomitat (LxSxK): 35 x 22,9 x 52,5 cm
  • Sisämitat (LxSxK): 31 x 11-16,4 x 43,3 cm
  • Paino: 4,6 kg

Pro Runner II toimitukset alkavat kesäkuussa ja ne maksavat seuraavasti:

Pro Runner BP 350 AW. Hinta noin 270 euroa.

Pro Runner BP 450 AW. Hinta noin 330 euroa.

Pro Runner RL x450 AW. Hinta noin 440 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• kamera
  • valokuvaus
  • lowepro
  • laukku
  • kamerareppu
  • kameralaukku

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.