Uutuus Joby GorillaPod -sarjaan

Joby julkaisee uuden mallin, GorillaPod 3K Pro, osaksi Gorillapod-mallistoa. Uusi jalusta on suunniteltu ammattikuvaajille, jotka käyttävät peilittömiä järjestelmäkameroita.

Joby mullisti kamerajalustat 10 vuotta sitten julkaisemalla ensimmäisen GorillaPod-jalustansa eikä ole siitä lähtien lopettanut innovatiivisten ratkaisujen kehittämistä blogaajille ja tubettajille. Koska kamerat ovat kehittyneet entistä laadukkaammiksi materiaaleiltaan ja suorituskyvyltään, myös vakautukselta ja jalustoilta vaaditaan enemmän. Joby Gorillapod 5K -mallien lisäksi uusi 3K Pro-sarja on täydellinen valinta ammattilaisen peilittömille kameroille.

Joby GorillaPod 3K Pro -sarja sisältää seuraavat tuotteet:

• GorillaPod 3K Pro Stand - Jalusta
  • GorillaPod Ballhead 3K Pro - Kuulapää ArcaSwiss-yhteensopivalla pikakiinnityslevyllä
  • GorillaPod 3K Pro Kit - Jalusta ja kuulapää
  • GorillaPod 3K Pro Rig - Jalusta ja GorillaPod-varsilla
  • GorillaPod QR Plate 3K Pro - Kuulapään pikakiinnityslevy

GorillaPod 3K PRO -jalusta

Kestävämpi GorillaPod-jalusta ammattitason peilittömille kameroille. Käänneltävissä jaloissa on uudet kumipinnoitetut metalli-istukat, jotka tukevoittavat jalustaa entisestään. Taipuisien jalkojen ansiosta jalusta voidaan kiinnittää pylvääseen, oksaan tai sitä voidaan käyttää perinteisenä jalustana tai käsikahvana.

• Joustava kamerajalusta huippuluokan peilittömille kameroill
  • Kestävät kumipinnoitetut metalli-istukat
  • Modulaarinen ja monipuolinen
  • Tarkkuuskoneistettua alumiinia
  • Kantavuus jopa 3 kiloa

GorillaPod Ballhead 3K Pro

Ammattitasoinen pienikokoinen kuulapää huippuluokan peilittömille järjestelmäkameroille. Tukeva yksittäinen säätönuppi mahdollistaa kameran tarkan asettelun.

Suunniteltu istumaan täydellisesti GorillaPod 3K Pro -jalustan kanssa. Kuulapäässä on pieni kokoinen ArcaSwiss-yhteensopiva pikakiinnityslevy, joka sopii hyvin peilittömille kameroille.

• Pieni ja tukeva, kantavuus jopa 3 kiloa
  • Suunniteltu huippuluokan peilittömille kameroille
  • ArcaSwiss-yhteensopiva
  • Lukitus yhdellä säätönupilla
  • Tarkkuuskoneistettua alumiinia

Joby GorillaPod 3K Pro Rig

Monipuolinen jalusta vlogaajille ja muille sisällön tuottajille. Joby GorillaPod 3K Pro Rig on suunniteltu käytettäväksi ammattitasoisten peilittömien kameroiden kanssa. Taipuvat GorillaPod-varret mahdollistavat lisävarusteiden, kuten valon ja mikrofonin kiinnittämisen.

• Suunniteltu videointiin huippuluokan peilittömillä kameroill
  • 2 kiinnityspistettä (¼”-20 jalustakierre) käännettävissä Gorillapod-varsissa
  • 2 irrotettavaa ¼”-kierteellistä salamakenkäkiinnikettä esimerkiksi videovalolle tai mikrofonille
  • Kantavuus jopa 3 kg
  • Modulaarinen ja monipuolinen

Joby GorillaPod 3K Pro -sarjan toimitukset alkavat heinäkuussa 2019.

Suositushinnat:

GorillaPod 3K Pro Stand: 119,00 €

GorillaPod Ballhead 3K Pro: 74,90 €

GorillaPod 3K Pro Kit: 179,00 €

GorillaPod 3K Pro Rig: 219,00 €

GorillaPod QR Plate 3K Pro: 19,90 €

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Focus Nordic on euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Polaroid, Rotolight, Nissin, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja Saramonic. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.