Sphera Nordstar Evolution – homogeenisen vinyylin design-innovaatio

Sphera Nordstar Evolution – homogeenisen vinyylin design-innovaatio

Sphera Nordstar asettaa uudet standardit homogeeniselle julkitilamuoville. Se valmistetaan upouudessa tuotantolaitoksessa, jossa on hyödynnetty uusimpia innovaatioita ja uusinta teknologiaa älykkäiden ja innovatiivisten lattiaratkaisujen luomiseen.

Sphera Nordstar -lattiapäällysteemme antaa lattioille lisää luonnetta ja tyyliä lukuisissa käyttökohteissa. Oli sitten kyse vaativista, hygieenisistä terveydenhoitoympäristöistä, tai joustavista, monikäyttöisistä moderneista julkisista rakennuksista tai koulutustiloista, toimistoista tai myymälöistä, joissa kestävyys ja väri ovat avainsanoja.

Forbon design-tiimin suunnittelema Sphera Nordstar -valikoima koostuu kolmesta eri mallistosta, joilla kullakin on oma selkeä designsuunta ja käyttötarkoitus. Aikaisemmin lanseeratut Element- ja Energetic-mallistot tarjoavat yli sata harmonista ja nykyaikaista väriä.

Uusi Sphera Nordstar Evolution -mallisto esittelee homogeenisen vinyylin upean design-innovaation. Malliston rakeet ja väripigmentit luovat kauniin ja eloisan kuosin, millaista ei ole ennen nähty homogeenisen vinyylin valikoimissa. Evolution tarjoaa kolme eri design-suuntausta:

1. Yksivärinen: 12 väriä, joiden tausta on yksivärinen ja joissa on helmenhohtoisia, hopean- ja kullanväreissä kimmeltäviä tehostekuvioita.

2. Sävytetty: 6 tummaa väriä, joissa on hopean- ja kullanväreissä kimaltavia tehosteita, sekä hopean- ja kullanmetallisia korostekuvioita.

3. Helmenhohto: 6 vaaleaa väriä, joiden tehostekuviot ovat helmenhohtoiset ja vaikutelma kolmiulotteinen, joka on luotu lisäämällä läpikuultavuutta.

Kaikki malliston 24 väriä ovat keskenään yhteensopivia ja ne sopivat myös yhdisteltäviksi muiden Sphera-mallistojen kanssa. Evolution soveltuu erinomaisesti moderneihin ja nykyaikaisiin ympäristöihin.

Sphera Nordstar on erittäin hyvin mittansa pitävä, sillä on erittäin alhaiset päästöt ja se on 100 % ftalaatiton. Ainutlaatuisen valmistusprosessin ansiosta Sphera on helppo asentaa, helppo puhdistaa ja helppo ylläpitää. SMART-pintakäsittely varmistaa erinomaisen vastustuskyvyn kemikaaleja, naarmuuntumista ja tahroja vastaan.

Sphera Nordstar on suunnannäyttäjä designissa, teknologiasta ja suorituskyvystä puhuttaessa.

Aiheet

Forbo Flooring Systems on osa maailmanlaajuista Forbo-konsernia, joka kuuluu johtaviin lattianpäällyste-, kiinnitys- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Suomessa Forbo tarjoaa laajan ja monipuolisen valikoiman lattianpäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukkaissa linoleumi-, muovi-, tekstiili- ja sisäänkäynti lattianpäällysteissä yhdistyvät toimivuus, väri ja suunnittelu. Forbolta saa kaikkiin ympäristöihin sopivat ja kestävät lattianpäällysteet.

Maria Hagenaar

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointi ja viestintä 09 - 862 30 340

Creating Better Environments

Forbo Flooring on osa maailmanlaajuista Forbo konsernia, joka kuuluu johtaviin lattiapäällyste- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Panostamme asiakaspalveluun ja olemme sitoutuneet ympäristön kannalta vastuulliseen tuotantoon.

Tarjoamme laajan valikoiman lattiapäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukas tuotevalikoimamme sisältää linoleumi-, vinyyli-, tekstiili- sekä sisäänkäynti lattiapäällysteitä. Kaikissa mallistoissamme on laaja värivalikoima ja hyvät suunnittelumahdollisuudet.

Forbo Flooring Finland Oy
Heikkiläntie 2, 4 krs.