DX4 – Foreverin uusi terveyskonsepti

Foreverin uusi DX4 auttaa muodostamaan kokonaiskäsityksen terveydestä ja syvällisestä hyvinvoinnista. Nelipäiväisen ohjelman tavoitteena on lisätä tietoisuutta syömisestä ja vahvistaa kehon ja mielen vuorovaikutusta.

- Ohjelmaa ei ole tarkoitettu painonhallintaan, vaan sen tarkoituksena on innostaa pääsemään eroon huonoista tottumuksista ja negatiivisista ajatuksista sekä suhtautumaan tietoisesti ja läsnäolevasti ravintolisiin ja elämäntapatavoitteisiin, kertoo Forever Living Scandinavian toimitusjohtaja Fredric Alerstam.

Neljässä päivässä kohti parempaa hyvinvointia

DX4-ohjelma sisältää seitsemän innovatiivista ravintolisää, ravitsemusneuvoja ja reseptejä sekä mindfulness- ja itsetuntemusharjoituksia. Ohjelman tavoitteena on tulla tietoiseksi ruokailutottumuksista ja vakiinnuttaa ruokavalioon enemmän terveellisiä ruokia ja kasviksia. Fyysisen tuen antamisen lisäksi DX4 auttaa suhtautumaan terveyteen ja hyvinvointiin syvällisemmin. Hyvinvoinnissa on kyse paljon muustakin kuin oikein syömisestä ja liikkumisesta. Siksi meditointi, päiväkirjan pitäminen neljän päivän aikana havaituista muutoksista ja henkilökohtaisten tavoitteiden asettaminen ovat luonnollinen osa ohjelmaa.

Kokonaiskonsepti

Ohjelman neljä päivää tarjoavat mahdollisuuden oman terveyden pohdintaan ja analysointiin useilla eri osa-alueilla: fyysinen (esimerkiksi palautuminen ja ravitsemus), henkinen (esimerkiksi mielialan vaihtelut), emotionaalinen (esimerkiksi stressinsietokyky ja tunneäly), hengellinen (esimerkiksi meditointi) ja sosiaalinen (esimerkiksi tukiverkosto ja kommunikaatio).

- DX4 on enemmän kuin ruokavalio-ohjelma. Se on kokonaiskonsepti, joka huomioi eri avaintekijät terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi, Alerstam selittää.

Kestäviä muutoksia

Omia tottumuksiaan ei tietenkään voi muuttaa vain neljässä päivässä. Foreverilla on kaksi muuta ohjelmaa, C9 ja F15, jotka auttavat elämäntapamuutoksessa kohti terveempää elämäntyyliä. Suosittelemme myös toistaman DX4-ohjelman muutaman kerran vuodessa.

- Kestävien tulosten saamiseksi ajattelutapaa pitää muuttaa terveellisemmäksi, ja DX4 tukee tällä matkalla, Alerstam sanoo.

Lisätietoja antavat:

Fredric Alerstam, toimitusjohtaja

puh. +070851 0012

sähköposti fredric@foreverliving.se

Malin Målaskog, median yhteyshenkilö

puh. +031727 80 78

sähköposti malin.malaskog@foreverliving.se

Tietoa Forever Living Scandinaviasta

Forever Living toimii noin 160 maassa ympäri maailman. Pohjoismaissa Forever Living on toiminut vuodesta 1998 lähtien, ja se on Pohjoismaiden suurin Aloe veraan perustuvien ihonhoito- ja terveystuotteiden suoramyyntiyritys. Tuotteiden myynti tapahtuu ainoastaan itsenäisten jälleenmyyjien kautta. Forever Living Products Scandinavia AB on kansainvälisen Forever Living Products -konsernin tytäryhtiö. Forever Living Products perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja se on maailman suurin Aloe veran tuottaja ja jakelija. Yrityksellä on omat viljelmät Yhdysvalloissa, Meksikossa ja Dominikaanisessa tasavallassa.

• Urheilu

• forever
    • aloevera
    • nutrition

Forever on yksi Pohjoismaiden suurimmista terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyrityksistä. Yritys perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja nykyään sillä on toimintaa yli 160 maassa. Visiomme on tarjota mahdollisuus rikkaampaan elämään, millä tarkoitamme parempaa hyvinvointia tuotteidemme avulla ja henkilökohtaista kehitystä liiketoimintamahdollisuuden avulla. Kehitämme etupäässä ravintolisiä, treenaamista tukevia tuotteita sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Nykypäivänä ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.