Forever Aloe Vera Gel™ – nyt minikoossa!

Suursuosittu ravintolisämme Forever Aloe Vera Gel on nyt saatavilla myös minipakkauksessa. Neljän 1 litran pakkauksen sijasta voit nyt ostaa 12 pakkausta, joiden koko on 330 m. Kätevämpi koko sopii useampaan käyttötarkoitukseen.

Äärimmäisen laadukas sisältö

Tämä luonnollinen Aloe vera -juoma sisältää 99,7 % käsin poimitun ja täydellisen kypsänä korjatun Aloe veran hienointa ja laadukkainta sisägeeliä. Juoma sisältää C-vitamiinia, joka edistää immuunijärjestelmän normaalia toimintaa ja auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta. Sen sijaan juoma ei sisällä säilöntäaineita, lisättyä sokeria tai makeutusaineita.

• Urheilu

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimimme lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja olemme maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.