Foreverin uusimmalle Aloe vera -juomalle suursuosio

Kiinnostus oli suurta, kun Forever esitteli uusimman ravintolisänsä Forever Aloe Mangon, joka on mangolta maistuva Aloe vera -juoma. Mangojuoma aiheutti niin suuren ostoryntäyksen, että Foreverin sivusto kaatui.

Mangolta maistuva Aloe vera -juoma herätti valtavaa kysyntää, kun se lanseerattiin maanantaina. Foreverin sivuston kävijämäärä kasvoi 700 prosenttia, jolloin järjestelmä ylikuormittui ja oli alhaalla joitakin tunteja. Sekään ei karkottanut asiakkaita. Heti kun sivusto saatiin taas toimimaan, Forever Aloe Mangon myynti jatkui yhtä vilkkaana.

Yksi neljästä juomasta

Forever Aloe Mango on kaikkien aikojen kesäisin Aloe vera -juomamme. Siinä makean mehukas mangon maku yhdistyy huippulaadukkaaseen Aloe veraamme. Mitä muuta voisit toivoa?

Forever Aloe Mango on yksi neljästä makuvaihtoehdosta. Juomista on saatavilla ennestään alkuperäismaku Forever Aloe Vera Gel sekä Forever Aloe Berry Nectar ja Forever Aloe Peaches. Kaikki juomat sisältävät käsin poimitun ja huippulaadukkaan Aloe veran hienointa sisägeeliä ja C-vitamiinia, joka muun muassa auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta sekä edistää immuunijärjestelmän normaalia toimintaa.

Lehdistönäytteet tuotteesta: malin.malaskog@foreverliving.se

• Urheilu

Forever on yksi Pohjoismaiden suurimmista terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyrityksistä. Yritys perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja nykyään sillä on toimintaa yli 160 maassa. Visiomme on tarjota mahdollisuus rikkaampaan elämään, millä tarkoitamme parempaa hyvinvointia tuotteidemme avulla ja henkilökohtaista kehitystä liiketoimintamahdollisuuden avulla. Kehitämme etupäässä ravintolisiä, treenaamista tukevia tuotteita sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Nykypäivänä ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.