Hemmottele itseäsi arjen luksuksella

Aloe Liquid Soap sisältää ihoa hoitavaa Aloe veraa ja arganöljyä sekä luonnollisesti puhdistavia ainesosia. Hemmottele itseäsi saippualla, joka antaa ylellisen puhtauden tunteen ihoa kuivattamatta.

Me kaikki käytämme saippuaa joka päivä, useita kertoja päivässä. Silti monet ostavat kalliita voiteita, mutta eivät välitä siitä, minkälaista saippuaa perhe käyttää. Hemmottele itseäsi paremmalla saippualla – ja huomaa ero. Ihanaa arjen luksusta!

Miedot ja hoitavat ainesosat

Niinkin usein käytettävän tuotteen kuin saippuan pitää hoitaa hommansa ihoa kuivattamatta. Siksi on tärkeää valita saippua, joka puhdistaa hellävaraisesti, mutta hoitaa samalla ihoa ja auttaa säilyttämään kosteuden. Itse viljelemämme, ihoa hoitava Aloe vera muodostaa täydellisen pohjan Aloe Liquid Soapille. Lisäksi saippua sisältää muita ihoa hoitavia ainesosia, kuten arganöljyä, joka on kevyt ja ihoon nopeasti imeytyvä öljy, joka tekee ihosta sileän. Lisäksi mukana on jojobaestereitä, kurkkua ja arnikkiuutetta, jossa on hoitavien ominaisuuksien lisäksi mieto ja miellyttävä tuoksu.

Luonnosta peräisin olevat puhdistavat aineet

Aloe Liquid Soap puhdistaa tehokkaasti ja hellävaraisesti. Saippua sopii myös herkälle iholle. Miedot ja luonnollisesti puhdistavat aineet ovat peräisin muun muassa kookospähkinästä, ja ne muodostavat silkinpehmeän vaahdon, joka tekee ihosta puhtaan, pehmeän ja kimmoisan. Aloe Liquid Soapissa on raikas ja miellyttävä tuoksu – ei liian voimakas. Virkistävät sitruksen vivahteet kietoutuvat lämpimään puuhun ja kevyeen kukkaisuuteen ja vahvistavat puhtaan raikasta tunnetta.

Puhtaan pehmeää kiireestä kantapäähän

Aloe Liquid Soap on monipuolinen puhdistaja. Se sopii koko vartalolle ja koko perheen päivittäiseen käyttöön. Kätevä pumppupullo sopii niin käsienpesualtaalle kuin suihkuun ja keittiöönkin: kaikkialle, missä tarvitaan tehokasta saippuaa. Aloe Liquid Soap on aina valmiina lisäämään pientä luksusta arkeen.

• Kauneus

Forever on yksi Pohjoismaiden suurimmista terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyrityksistä. Yritys perustettiin Yhdysvalloissa vuonna 1978, ja nykyään sillä on toimintaa yli 160 maassa. Visiomme on tarjota mahdollisuus rikkaampaan elämään, millä tarkoitamme parempaa hyvinvointia tuotteidemme avulla ja henkilökohtaista kehitystä liiketoimintamahdollisuuden avulla. Kehitämme etupäässä ravintolisiä, treenaamista tukevia tuotteita sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Nykypäivänä ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.