Me olemme valmiita aurinkoon – oletko sinä?

Kun ensimmäiset kevään merkit ilmaantuvat, me pohjoismaalaiset alamme janota aurinkoa. Se on täysin luonnollista pitkän ja pimeän talven jälkeen. Jo huhtikuussa vannoutuneimmat auringonpalvojat riisuvat paitoja ja kääntävät kasvot kohti taivasta. Jotta me kaikki aurinkoa rakastavat voisimme nauttia auringosta huoletta, Aloe vera -yritys Forever esittelee uuden Aloe Sunscreen -aurinkosuojavoiteensa.

Valitse oikea SPF

Eri ihmisillä on eri määrä pigmenttiä ihossaan. Siksi kestämme aurinkoa eri tavalla. Jokaisen iho tarvitsee kuitenkin suojausta, mutta vain eriasteista. SPF eli Sun Protection Factor tarkoittaa aurinkosuojakerrointa. Se kertoo, kuinka pitkään auringossa voi olla verrattuna siihen, että ihoa ei ole suojattu. Aloe Sunscreenissa on aurinkosuojakerroin 30 eli kolmaskymmenesosa UV-säteilystä pääsee iholle asti. Voit siis olla auringossa 30 kertaa pidempään kuin ilman suojaa. SPF 30 sopii hyvin pohjoismaiselle iholle etenkin aurinkosesongin alussa. Jos ihosi on hyvin herkkä, voit aloittaa tätäkin korkeammalla suojakertoimella ja siirtyä aurinkosuojakertoimeen 30, kun ihosi on herännyt ja alkanut tottua aurinkoon. Kun ihosi on päivettynyt, voit kokeilla siirtymistä aurinkosuojakertoimeen 20.

Torjuu ikääntymisen merkkejä

Aurinko ja lämpö kuivattavat ihoa ja kuiva iho ikääntyy nopeammin. Siksi Aloe Sunscreenissa on ihoa hoitavan ja kosteuttavan Aloe veran lisäksi antioksidantteina toimivia C- ja E-vitamiineja.

Ja muista: kohtuus kaikessa, myös auringonotossa. Kun aurinko on polttavimmillaan, suojaudu peittävillä vaatteilla tai siirry varjoon, kunnes pahin porotus hellittää. Vauvat ja pikkulapset ovat erityisen herkkiä auringolle, joten heidät on tärkeää suojata pitkähihaisella paidalla ja lippalakilla tai aurinkohatulla. Iso aurinkovarjo antaa suojaavaa varjoa, kun auringonpaiste on voimakkaimmillaan.

• Urheilu

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimimme lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja olemme maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.