Yrittäjyyttä tasavertaisin ehdoin

Naiset ovat verkostomarkkinoinnin eteenpäin ajava voima ja alan menestyksen luoja. Ruotsissa 80 % suoramyyjistä on naisia. Määrä on lähes kolme kertaa Euroopan keskiarvoa suurempi.

Mahdollisuus vaikuttaa

Aloe vera -yritys Forever Livingin jälleenmyyjistä selkeä enemmistö on naisia, joista jokaisella on omat tavoitteensa ja motivaattorinsa. He tavoittelevat lisää aikaa perheelle, ylimääräisiä tuloja tai mahdollisuutta johtaa omaa liiketoimintaa. Monia houkuttelevat myös kouluttautumis- ja kehittymismahdollisuudet sekä sosiaalinen yhteisö.

- Verkostomarkkinoinnissa voi itse vaikuttaa omaan tilanteeseensa ja kehittymiseensä, työaikoihinsa ja päivittäisiin työtunteihinsa.Valitettavasti monilla naisvaltaisilla aloilla palkkaus on huono, ja tällä saralla tehtävää riittää yhteiskunnassa. Verkostomarkkinoinnissa työmäärä määräytyy sen mukaan, minkälaisen tulotason jälleenmyyjä itse haluaa, sanoo Forever Livingin huippujohtaja Ulrika Runbert.

• Yritystoimi, yleinen

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimimme lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja olemme maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.

Lehdistön yhteyshenkilö Business related questions Scandinavia +46317278089