FOX-kanavan uudessa musiikkiohjelmassa Robin jammailee julkkisvieraiden kanssa

Elokuussa nähdään jotakin aivan uutta, kun Robin Packalenin oma musiikkiohjelma pyörähtää käyntiin. Robinin vieraaksi illanviettoon saapuu kiinnostavia kotimaisia tähtiä.

Robin kutsuu Suomen tunnetuimpia vieraita viettämään yhdessä ikimuistoista iltaa kokaten, syöden ja keskustellen, uuteen ohjelmaansa, Robin – täydellinen ilta, jossa kattauksen kruunaavat Robinin ja vieraiden esittämät musiikkivedot.

– Olemme todella ylpeitä saadessamme tämän uuden musiikkiformaatin kanavallemme. Robin – täydellinen ilta täydentää upeasti tarjontaamme. Erityisen mielissämme olemme nimenomaan Robinista, jonka positiivinen ja iloinen persoona sopii ohjelman keulahamoksi täydellisesti, FOX:n kanavajohtaja Elina Mustelin iloitsee.

– On sanomattakin selvää, että olen todella innoissani. Ohjelma on ennen kaikkea hyväntuulinen, täynnä naurua ja rakkautta. Eniten olen fiiliksissä vieraistani, joiden myötä hommasta kehkeytyy hyvinkin spontaani ja villi. Illan alkaessa kukaan ei tiedä, mitä tuleman pitää, Robin nauraa.

Musiikillisten lahjojensa ohella Robin pääsee esittelemään myös kokkaustaitojaan. Ruuanlaitto on ollut lähellä miehen sydäntä jo pienestä pitäen.

– Ruoka ja sen tekeminen on tuonut minua lähemmäs niitä ihmisiä, joiden kanssa tykkään viettää aikaa. Ruuan tekeminen ystävilleni on myös tapani osoittaa, miten paljon arvostan heitä, hän toteaa.

Iltaa viettämään saapuvat esimerkiksi Mikael Gabriel, Juha Tapio, Jannika B, Jorma Uotinen, Isac Elliot, Elastinen, Vilma Alina, Viki ja Köpi, Konsta Hietanen, Mikko Kuustonen ja Michael Monroe.

Ohjelman musiikillisesta tuotannosta vastaa moniosaaja ja multi-instrumentalisti Osmo Ikonen, joka on tullut suurelle yleisölle tutuksi esimerkiksi SuomiLOVE-bändin solistina sekä Sunrise Avenue -yhtyeen jäsenenä.

– Yleensähän musiikkiohjelmissa on bändi, mutta tässä ohjelmassa bändi olen yksin minä. Se tuntui tosi hauskalta haasteelta! Osmo toteaa.

Robin – täydellinen ilta alkaa elokuun lopussa FOX-kanavalla. Jaksot ovat jälkikäteen myös katsottavissa Ruutu-suoratoistopalvelussa maksutta.

Pressikuvia saatavissa täältä.

Lisätiedot ohjelmasta, kuvat ja haastattelupyynnöt: Nina Wallden, FOX-kanavan markkinointipäällikkö, nina.wallden@disney.com

Tuotantoyhtiö: Banijay Finland

• Media, viestintä

• tv-sarja
  • viihde
  • robin
  • kotimainen viihde
  • musiikkiohjelma
  • robin packalen
  • osmo ikonen
  • suomilove
  • musiikki

The Walt Disney Company on yhdessä tytäryhtiöineen monipuolinen maailmanlaajuinen viihdeyritys, jolla on toimintaa neljällä liiketoimintasegmentillä: Media Networks; Puistot, Elämykset ja Tuotteet; Studio Entertainment; Direct-to-Consumer & International. Disney on Dow 30 -yritys, jonka viimeisen tilikauden (FY20) vuotuinen liikevaihto oli 64,4 miljardia dollaria. The Walt Disney Company on toiminut Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa (EMEA) jo yli 80 vuoden ajan. Yritys työllistää tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa ja tavoittaa kuluttajia yli 130 maassa vertaansa vailla olevan tarinankerronnan kautta. The Walt Disney Company -yrityksen ikonisiin brändeihin lukeutuu muun muassa Disney, Pixar, Marvel, Lucasfilm, National Geographic, FOX, FOX Sports ja ESPN, joita voi kokea eri alueiden elokuvateattereissa, TV-ruuduilla, verkossa, vähittäiskaupassa, Disney-myymälöissä ja Disneyland Pariisissa.