National Geographic -sarja Pohjoisen valtatien pelastajat palaa kuudennen kauden jaksoilla lokakuussa

Äärimmäisissä olosuhteissa ja pitkien talviöiden pimeydessä Pohjoisen valtatien pelastajat - sarjan sankarit työskentelevät pitääkseen kaikki tiet auki.

Äärimmäiset sääolosuhteet yllättävät monet Norjaan talvella saapuvat. Ajoneuvojen huonot ja kuluneet renkaat sekä ketjujen puute, ovat usein kuorma-autojen onnettomuuksien syitä. Ulkomaisilla raskailla tavarankuljetusajoneuvoilla on kolminkertainen riski joutua onnettomuuksiin verrattuna norjalaisiin vastaaviin ajoneuvoihin, selviää Norjan liikenneviraston (TØI) tekemästä tutkimuksesta vuodelta 2016 ja tämä on edelleen tilanne tänään.

Tällä kaudella on paljon raskasta kalustoa pelastettavana pimeissä olosuhteissa lumen ja jään keskellä, lisäksi päähenkilöillä on tuttuun tapaan draamaa myös henkilötasolla.

National Geographic Pohjoisen valtatien pelastajat -sarja palaa kanavalle kuudennen kauden jaksoilla tiistaina 5. lokakuuta klo 22.00. Aikaisemmat kaudet ovat nähtävissä Disney+ -suoratoistopalvelussa.

• Media, viestintä

• draama
  • reality
  • viihde
  • dokumentti
  • tv-sarja

The Walt Disney Company on yhdessä tytäryhtiöineen monipuolinen maailmanlaajuinen viihdeyritys, jolla on toimintaa neljällä liiketoimintasegmentillä: Media Networks; Puistot, Elämykset ja Tuotteet; Studio Entertainment; Direct-to-Consumer & International. Disney on Dow 30 -yritys, jonka viimeisen tilikauden (FY20) vuotuinen liikevaihto oli 64,4 miljardia dollaria. The Walt Disney Company on toiminut Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa (EMEA) jo yli 80 vuoden ajan. Yritys työllistää tuhansia ihmisiä ympäri maailmaa ja tavoittaa kuluttajia yli 130 maassa vertaansa vailla olevan tarinankerronnan kautta. The Walt Disney Company -yrityksen ikonisiin brändeihin lukeutuu muun muassa Disney, Pixar, Marvel, Lucasfilm, National Geographic, FOX, FOX Sports ja ESPN, joita voi kokea eri alueiden elokuvateattereissa, TV-ruuduilla, verkossa, vähittäiskaupassa, Disney-myymälöissä ja Disneyland Pariisissa.