Madelene maistoi uutta Lounashetki Kinkku-Chedar Wrapiä

Blogikirjoitus -

Syksyn Hetki -uutuudet testissä

Hetki -uutuudet pääsivät testiryhmämme käsiin. Opiskelija-trio Madelene, Sara ja Anna testasivat uutuuksista Meksikolaista kanaa, Härkis Tex-Mexiä sekä Liha-Cheddar Wrap salaattia.

Tässä tyttöjen kommentit Lounashetki salaateista

Härkis® Tex-Mex

”Söin Härkis® Tex-Mex salaatin ensimmäistä kertaa. Se oli mielestäni super hyvää! Ananassalsa sekä kastike olivat aika tulisia, mutta pidin siitä. Vegaanille tosi hyvä vaihtoehto! Päätin lämmittää pavut ja Härkiksen. Tulin salaatista täyteen ja tämä oli oikein hyvä lounas stressisen tenttiviikon aikana. Minusta tämä pitää nälän hyvin kurissa. 😊 ”

- Sara Forsberg

Kinkku-Cheddar Wrap salaatti

”Kinkku-Chedar Wrap oli hyvää. Tuli mieleen, että Wrappien sisälle voisi kokeilla myös jotain kastiketta tai yrttivoita. Olisin Kaivannut salaattiin enemmän kasvisia, esim. tomaattia, maissia tai vastaavaa. Kokonaisuudessaan kuitenkin oikein hyvä salaatti!”

- Madelene Sandkulla

Meksikolainen kana

”Pidin salaatissa olevasta ananassalsasta. Se sopi hyvin kastikkeeksi, mikäli ei pidä meksikolaisesta kastikkeesta. Olisin kaivannut salaattiin kirsikkatomaatteja. Testasin salaattiin Härkis® Tex-Mexin mukana tulevaa Chipotle-kastiketta ja se sopi mielestäni Meksikolaiseen kanasalaattiin todella hyvin. Limen mehu antoi salaattiin extra makua.”

- Anna Pajunen

Fresh kiittää testiryhmää sekä toivottaa raikasta ja värikästä syksyä!

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Hetki-tuotteet 040 630 9911

Fresh Servant Oy

Fresh Servant Oy on vuonna 1995 perustettu voimakkaasti kasvava ja kehittyvä elintarvikealan yritys. Tunnetuimmat brändimme ovat Hetki–salaatit ja SalaattiMestari–salaattibaari. Hetki-salaatit on markkinajohtaja kuluttajapakatuissa salaattiaterioissa, joiden osuus valmisruoasta on noin 10 %. Toimipisteet meillä on Edsevössä, Seinäjoella ja Lapualla. Yrityksessä työskentelee tänä päivänä noin 500 henkilöä lähes 30:stä eri maasta. Lisätietoja www.fresh.fi.

Fresh Servant Oy
Marjasaarentie 12