Fresh Servant avaa 3.2. ensimmäisen Fresse-ravintolan Hämeenlinnaan

Ruoan kulutus on muuttumassa ja kulutuskäyttäytymisessä on näkynyt isot globaalit trendit, mm. terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtiminen sekä arjen helpottaminen. Grocerant on osa isoja globaaleja trendejä, ravintolailmiö, joka tuo ravintolan sinne missä sitä kiireisessä arjessa kaivataan: keskelle kauppaa.

Hetki- ja Salaattimestari-brändeistä tunnettu Fresh Servant Oy avaa ensimmäisen grocerant-ilmiötä edustavan ravintolan Hämeenlinnan Prismaan 3.2.2022. Fresse – Fresh Food Factory – on ravintolakeidas keskellä ruokakauppaa, Prisman tuoreiden kasvisten välittömässä läheisyydessä.

Fresse on tuore, nopea ja maukas

Fressen palvelupiste on auki joka päivä maanantaista launtaihin, jolloin salaatit ja annokset saa omien mieltymysten mukaan. Ruoan voi syödä paikanpäällä lämmitettynä tai ottaa mukaan ja maksaa muiden ostosten mukana kaupan kassalle. Ensimmäisenä FresseMestarina aloittaa hämeenlinnalainen Jenni Sipilä.

•  Kaupasta halutaan ostaa ravintolatason ruokaa ja sitä me pystymme tarjoamaan. Meillä on osaamista tuottaa maukkaita aterioita, joissa on hyvät värit sekä selkeät raaka-aineet, sanoo Fresh Servantin toimitusjohtaja Sami Haapasalmi.

Fressessä on tarjolla tuoreita salaatteja, täytettyjä patonkeja, erilaisia pastoja, täytettyä ruisleipää ja foccacioita ja rapeita pitsapaloja, joissa on käsintehty pohja. Jälkiruuaksi on rahkaa tai hedelmäsalaattia.

• Fressen valikoima on hyvänä vaihtoehtona silloin kun on kiire, mutta haluaa silti syödä laadukasta ja terveellistä ruokaa, Haapasalmi kertoo.

Fresh Servant kulkee ruokarevoluution kärjessä

Kasvisruoan ja tuoreiden vihannesten kulutus kasvaa jatkuvasti. Kuluttajat haluavat selkeitä makuja: hyvä ruoka maistuu ja näyttää hyvältä. Käynnissä on ruoan revoluutio. Kuluttajat haluavat ostaa tuoreita tuotteita, jotka lisäävät hyvinvointia sekä antavat lisää aikaa arkeen.

Revoluutiossa käsintehty ruoka yhdistyy toimiviin, luotettaviin ja tehokkaisiin prosesseihin.

• Revoluutiossa toimitaan yhdessä asiakkaiden kanssa. Olemme asiakkaan ykkösvalinta ruokaratkaisuissa, jotka luovat helppoutta ja hyvinvointia arkeen sekä juhlaan, Haapasalmi painottaa.

• vastuullisuus
      • grocerant