Hetki-uutuudet maistuvat kesältä – runsaasti maukkaita salaatteja ja makuja maailmalta

Kesän Hetki-uutuudet tuovat kauppojen hyllyille runsaasti uusia salaatteja, herkullisia makuja maailmalta sekä helppoja välipaloja arkeen ja lomailuun.

Hetki-salaatit tuovat kesän

Kasvisten käyttäminen kesällä lisääntyy. Ilman lämmetessä ruokavalio kevenee ja satokauden lähestyessä salaattien kulutus kasvaa merkittävästi.

Hetki tuo kesään useita uusia salaatteja:Hetki-lounassaalatit kasvavat kolmella uutuustuotteella ja Bistro-tuoteperhe sekä 600 grammaiset salaatit saavat jatkoa uusista tuotteista. Lisäksi Hetki-combosalaatit löytävät tiensä valmisruokahyllyyn.

Lounassalaatit ovat myös koululaisille maistuvia helppoja lounaita vanhempien työpäivän ajaksi, ja tietenkin myös työpäivän herkullinen katkaisija. Uutuussalaatti Hetki Kotimainen kana-pekonisalaatissa 230 g kaikki raaka-aineet ovat kotimaisia ja salaatissa on broilerikuutioita, pekonia, kaalisekoitusta sekä coleslaw-kastiketta.

Hetki Tonnikala-sushisalaatti 270g jatkaa aikaisemmin lanseerattua sushi-tuotesarjaa. Tonnikala-sushisalaatissa on tonnikalan lisäksi wakame-levällä maustettua riisiä, tuoreita kasviksia ja wasabimajoneesia.

Vegaaneja hellitään uudella Hetki Texmex Härkis® salaattilla 245 g. Salaatissa on tuttua Härkis-härkäpapuvalmistetta, tuoreita kasviksia, herkullista vegaanista taco-kastiketta sekä tortillalastuja.

Tuoreita marjoja on kaivattu salaattiaterioihin ja toiveisiin on nyt vastattu. Hetki Bistro Mustikkainen 300 g on raikas salaatti tuoreilla pensasmustikoilla, goudajuustolla, omenaviipaleilla, siemensekoituksella ja vadelmavinegrette-kastikkeella. Hetki Bistro Mustikkainen on hyvä pehmeän rasvan sekä proteiinin lähde ja se on tarkoitettu yhden hengen lounaaksi.

600 grammaiset jaettavat salaatit ovat maittava ateria kahdelle tai ruokaisa lisuke useammalle. Hetki Leipäjuustosalaatti 600 g on raikas kokonaisuus leipäjuustokuutioilla, salaattisekoituksella, tomaatilla, kurkulla, hedelmillä ja valkoisella balsamico-kastikkeella.

Uudet Hetki-combosalaatit ovat herkullisia kerrossalaatteja, joiden mukana on maukas sämpylä. Hetki Couscous combosalaatissa 240 g on couscousia, salaattijuustoa, kurkkua, tomaattia sekä tomaattimajoneesia.

Hetki Texmex combosalaatissa 240 g on jyväpastaa, broileria, papu-maissisekoitusta sekä texmex-maustettua majoneesia sekä mukana on tomaattinen sämpylä.

Hetki-pizzat ja -focacciat vievät makumatkalle Italiaan

Hetki-pizzat ovat käsin leivottuja tuorepizzoja, joiden aito hapanjuuri on peräisin Italiasta. Hetki Bistro originale mozzarella-tomaatti 425 g pizzassa on aitoa mozzarellaa ja aurinkokuivattua tomaattia. Hetki Bistro-pizza originale pepperonissa 425 g on kotimaisesta lihasta tehtyä pepperonia ja aitoa mozzarellaa. Pizzat paistuvat rapeiksi kotiuunissa ja maku on takuuvarma hitti.

Hetki-focaccia on maustettu italialainen leipä, jossa on maukas täyte ja jonka voi paistaa rapeaksi voileipägrillissä tai vohveliraudalla. Hetki Focaccia kana-pekonissa 175 g on leivän mausteena käytetty tomaattia ja oreganoa ja täytteenä on paprikamajoneesia, kanakuutioita, tuoretta paprikaa ja mozzarellaraastetta. Hetki Focaccia mozzarella-tomaatin 175 g täytteenä on pestomajoneesia, mozzarellaviipaleita, aurinkokuivattua tomaattia ja tuoretta rucolaa.

Terveellisiä välipaloja ja pieniä herkkuhetkiä

Kesä on yhtälailla arkea kuin lomailua ja nopeat välipalat helpottavat arkea lomailevien koululaisten kanssa. Hetki-leivät ja -patongit ovat lapsille maistuvia täyttäviä välipaloja, jotka on helppo ottaa kylmälaukussa evääksi minne vain. Uutuustuote Hetki Meetvurstipatonki 210 g on täytetty kotimaista meetvurstirouhetta sisältävällä majoneesi-ranskankermatäytteellä ja tuoreilla paprikoilla sekä jääsalaatilla.

Tuorepuurot ovat käteviä aamu- ja välipaloja, joissa on kauraa ja marjoja sekä hedelmiä lapsille maistuvassa muodossa. Kaurapohjaiset Hetki-tuorepuurot sopivat täydellisesti välipalaksi kiireiseen arkeen. Hetki-tuorepuuro Mansikka 160 g on jogurtista, kaurasta ja mansikkahillosta koostuva tuorepuuro. Tuorepuuroista löytyy myös maidottomia vaihtoehtoja, jotka sopivat myös vegaaneille.

Minijuustokakku on herkullinen jälkiruoka-annos täydelliseen hemmotteluhetkeen. Hetki Caramel minijuustokakku 90 g on kinuskisen makea juustokakun tyyppinen jälkiruoka, jossa pohjalla keksimurua ja päällä toffeekuutioita.

Tutustu uutuuksiin: hetkessa.fi/uutuudet

• valmisruoka