Tuoreita Hetki-uutuuksia päivän eri aterioille!

Syksyn Hetki-uutuudet ovat nyt kaupoissa. Uutuudet tarjoavat syötävää päivän eri tilanteisiin: lounasevästä töihin, välipalaa vaikka matkalla syötäväksi ja helppoja viittä vaille valmiita aterioita kotikokkailuun. Hetki-tuotteet ovat täydellisiä kiireiseen arkeen, sillä valikoimastamme löytyy runsaasti helppoja ja nopeita ruokia, hyvinvointia unohtamatta. Kaikki Hetki-tuotteet valmistetaan Suomessa, ja tuotteille on myönnetty avainlippumerkki.

Tuoreita salaattiaterioita ja mikroateroita syksyyn

Kiinalainen kana-nuudelisalaatti 250 g tarjoilee makuja maailmalta! Salaatin kevyesti höyrytetyt kasvikset ovat lempeitä vatsalle ja uusi sesaami-soijavinegrettekastike viimeistelee annoksen. Tofu-papumix-salaatti 270 g on lounassalaattivalikoimamme vegaaninen vaihtoehto, joka maistuu myös lihansyöjille!

Herkutteluunkin sopivassa Premium Provolone-juustosalaatissa 230 g on täyteläisen pehmeän Provolone-juuston lisäksi mm. omenaa ja viinirypäleitä sekä erikseen pakatut rapeat leipätikut ja vinegrettekastike. Uutuussalaatti pakataan muiden Premium salaattien tavoin kartonkirasiaan.

Vegaaninen mikroateria Teriyaki-tofu 250 g sisältää nuudelia, kevyesti höyrytettyjä kasviksia, paahdettua tofua, tuoretta tomaattia ja babypinaattia. Aterian kruunaa erikseen pakattu teriyakikastike! Kaikki mikroateriamme pakataan jatkossa uusiin, mikrolämmityksen kestäviin ja helposti kierrätettäviin kartonkirasioihin.

Viittä vaille valmiita aterioita ja lisukkeita

Hetki-wokpakkauksista löytyy kaikki tasapainoiseen ateriaan tarvittavat raaka-aineet ja vain ruoan lämmitys wok-pannulla jää kotiin tehtäväksi. Yhdestä pakkauksesta riittää 2-4 hengelle. Sarjasta löytyy Hapanimelä kanawok 700 g ja Teriyaki kasviswok 700 g. Molemmissa wokeissa on mukana runsaasti tuoreita kasviksia!

Kesältä tuttujen grilliperunasalaattien pakkaukset vaihtuvat syksyllä mikro- ja uunilämmityksen kestäviin kartonkivuokiin. Valikoimasta löytyvät lämmitystä vaille valmiit Texmex-perunat 300 g ja Yrttijuustoperunat 300 g. Perunalisukkeet toimivat hyvin niin kalan, kanan, lihan kuin raikkaan salaatinkin kanssa.

Helpot ja herkulliset välipalat ja jälkiruoat

Välipalavalikoimaamme on saapunut kaurajuomaan tehtyjä smoothieita: Aurinkohedelmät kaurasmoothie 250 ml ja Marjakimara kaurasmoothie 250 ml. Molemmat smoothiet ovat lisäaineettomia, säilöntäaineettomia, laktoosittomia ja gluteenittomia. Niissä ei ole lisättyä sokeria ja ne ovat vegaanisia.

Helppo ja maistuva välipala on myös tuorepuuroperheen uutuus Mangotuorepuuro. Mangotuorepuuro on soija- ja kaurapohjainen, täysin maidoton välipala.

Hetki-tuoteperheestä löytyy nykyään myös jälkiruokaherkkuja, jotka on kuin kotona tehtyjä! Hetki-rahkat ovat helppoja jälkiruokia vaikka mukaan otettaviksi, sillä pakkaus sisältää myös lusikan. Mustikka-vaniljarahkassa on vaniljasokerilla maustettua rahkaa sekä herkkuna pohjalla mustikkatäyte. Puolukka-kinuskirahkassa on puolukkasurvoksella ja kinuskilla maustettua rahkaa sekä herkkuna pohjalla kinuskikastike.

Lisätietoa tuotteista:

Markkinointipäällikkö Arja Sarre, arja.sarre@fresh.fi, puh 040 630 9911

• smoothie
  • wok
  • salaatti
  • välipala
  • valmisruoka
  • mikroateria
  • lounas
  • tuorepuuro

Fresh Servant Oy on vuonna 1995 perustettu hedelmiin ja vihanneksiin erikoistunut yritys. Tunnetuimmat brändimme ovat Hetki-salaatit ja SalaattiMestari-salaattibaari. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 66,9 M€. Toimipisteet meillä on Edsevössä, Seinäjoella ja Lapualla. Yrityksessä työskentelee tänä päivänä noin 500 henkilöä. Lisätietoja www.fresh.fi