Vuoden ensimmäiset Hetki Uutuudet tarjoilevat klassikoita kotimaasta ja maailmalta

Vuoden 2022 ensimmäiset Hetki Uutuudet tuovat 25.1. kauppojen hyllyille parhaita kotimaisia raaka-aineita sekä mausteisia makuja maailmalta. Uutuudet löydät kauppojen valmisruokahyllystä 25.1. alkaen.

Kotimaisia ruokaperinteitä uudella tavalla

Hetki Kotimainen Savukirjolohisalaatti 220 g tarjoilee kotimaista savustettua kirjolohta salaattipedillä ja rapeilla kasviksilla. Salaatissa on mukana Ranch-kastike. Kotimainen Savukirjolohisalaatti on runsasproteiininen ja hyvän pehmeän rasvan lähde.

Sinihomejuuston ystäville tuomme vihdoinkin oman herkun, Hetki Kana-sinihomejuustosalaatin 240 g. Sinihomejuusto, viinirypäle ja omena tarjoilee täydellisen liiton, joka viimeistellään valkoisella balsamico-kastikkeella.

Rukiinen Hetki Savukirjolohiruisleipä 155 g on kaivattu uutuus valmisruokahyllyyn. Kuitupitoisen kotimaisen ruisleivän välissä on täyteläinen savukirjolohitäyte majoneesista ja ranskankermasta sekä jääsalaattia.

Hetki Minijuustokakku Sitruuna-lakritsi 90 g on täydellinen jälkiruoka erityisiin hetkiin. Minijuustokakussa on sitruunaista moussea ja lakritsikastiketta sekä keskimurupohja. Minijuustokakut löydät valmisruokahyllystä.

Makuja maailmalta

Tikka masala on intialaisen keittiön tunnetuimpia ja rakastetuimpia ruokia, jonka mieto mausteinen maku maistuu suomalaisille erinomaisesti. Hetki toi valmisruokahyllyyn mikrossa lämmitettävän Hetki Lämmin ateria Tikka kanan 250 g. Ateriassa on Tikka masala maustettua broileria, tuoretta tomaattia ja pinaattia sekä Tikka masala -kastiketta.

Thaimaalaisesta keittiöstä Hetki tuo Lämmin aterian, joka saa inspiraationsa Panang currysta. Hetki Lämmin ateria Panang Härkä 250 g tarjoilee thaimaustettua riisiä, tuoretta tomaattia, tatsoita ja Panang curry -kastiketta. Lämmin ateriat voi lämmittää pakkauksessaan mikrossa ja ne kierrätetään pahvinkeräyksessä.

Hetki Chow mein Härkäwok 700 g vie taasen makumatkalle Kiinaan. Chow mein Härkäwokissa on tuoreita kasviksia, naudanlihasuikaleita, maustettua nuudelia sekä Chow mein soija-chilikastiketta.  Wokissa on valmiiksi kaikki mitä tarvitset tasapainoiseen ateriaan, vain pikainen lämmitys pannulla riittää. Raaka-aineissa on kiinnitetty erityistä huomiota tuoreiden kasvisten määrään ja niitä löytyy pakkauksesta runsaasti. Yhdestä pakkauksesta riittää syömistä 2-4 hengelle.

Hetki matkusti inspiraatioretkellä vielä toisellekin mantereelle ja toi valmisruokahyllyyn Hetki Kanaburriton 250 g. Tortillaan käärityssä burritossa on maustettua riisi-kasvissekoitusta, tacomaustettua broileria, paprikaa, cheddarjuustoa, punasipulia ja juustokastiketta. Kanaburriton voi syödä kylmänä suoraan pakkauksesta tai lämmittää mikrossa.

Uutuuksien toimitukset ovat alkaneet, tartu Hetkeen!

• lounas
  • terveys