Uudet nimet helpottavat oikean moottoriöljyn valintaa

Uudet nimet helpottavat oikean moottoriöljyn valintaa

Selkeytämme nyt tuotteiden nimeämiskäytäntöä, jotta voit löytää entistä helpommin oikean vaihtoehdon moottoriöljyvalikoimastamme. TITAN PRO niin kuin professional ja TITAN FLEX niin kuin flexible. Meiltä löydät aina sopivan moottoriöljyn, olipa vaatimuksena tietty hyväksyntä tai entistä laajempi käytettävyys kalustossa.

TITAN PRO
niin kuin PROFESSIONAL

TITAN PRO -sarjan tuotteille on ominaista selkeä keskittyminen tiettyihin OEM-vaatimuksiin. Nämä tuotteet on kehitetty, optimoitu ja hyväksytty tiettyyn sovellukseen.
TITAN FLEX
niin kuin FLEXIBLE

TITAN FLEX -sarjan tuotteet soveltuvat erinomaisesti tuotevalikoiman järkeistämiseen, kun kalustoon kuuluu useita automerkkejä. Ne täyttävät useita erilaisia vaatimuksia ja kattavat siten suuren osan markkinoiden kysynnästä.

Yhteyshenkilö/-t

Otto Friberg