Uusi TITAN Supersyn D1 SAE 0W-20 täyttää API SN PLUS -vaatimukset

Uusi TITAN Supersyn D1 SAE 0W-20 täyttää API SN PLUS -vaatimukset

Valikoiman uusi tulokas on TITAN Supersyn D1 SAE 0W-20, uusin moottoriöljymme, joka täyttää API SN PLUS -vaatimukset ja jolla on myös dexos1 Gen2 -hyväksyntä. Tuote perustuu samaan tekniikkaan kuin olemassa oleva TITAN Supersyn D1 SAE 5W-30, ja uuden viskositeettiluokan ansiosta se avaa uusia mahdollisuuksia ja käyttöalueita.

Tekniset edut:

• Suojaa LSPI:ltä (Low Speed Pre-Iginition).
  • Vähentää polttoaineenkulutusta. Vahvistettu API SN PLUS -vaatimusten RC-version mukaan.
  • dexos1™ Gen 2 -hyväksyntä.

TITAN Supersyn D1 SAE 0W-20 korvaa TITAN SYN SN SAE 0W-20:n.

Yhteyshenkilö/-t

Otto Friberg