Fusion MS-RA60 Marine Stereo

Fusion MS-RA60 Marine Stereo

Garmin, joka on maailman johtava ja innovatiivisin vene-elektroniikkavalmistaja1, on tänään esitellyt Garmin-brändeihin kuuluvan Fusion® Entertainmentin MS-RA60-venestereot, jotka tarjoavat veneilijöille modernisti muotoillun, korkealuok­kai­sen viihdejärjestelmän kohtuulliseen hintaan. Huurtumattomalla näytöllä varustetut, pienikokoiset MS-RA60-stereot ovat lähtötason Fusion-ratkaisu veneilijöille, jotka etsivät veneen tyyliin ja kokoon sopivia, monipuolisia stereoita.

“Olemme iloisia saadessamme esitellä tämän uuden vaihtoehdon Fusion MS-RA55- ja RA50-vene­stereoille”, kertoo Garmin-yhtiön maailman­laajuisen kuluttajamyynnin varajohtaja Dan Bartel. “Kun venees­sä on uudet MS-RA60-stereot, veneilijät pääsevät nauttimaan korkealuokkaisesta äänentois­tosta järkihintaan. Pienikokoinen, laadukas ja tehokas MS-RA60 sopii erinomaisesti veneisiin, joiden ohjaamossa on rajallisesti tilaa.”

Uusimmalla Fusion-äänentoistoteknologialla varustetut MS-RA60-stereot on suunniteltu parantamaan jokaista vesillä kulutettua hetkeä. Nykyaikaisiin ominaisuuksiin kuuluvat:

• Sisäinen Digital Audio Broadcasting (DAB)-viritin: DAB vähentää häiriöitä ja rätinää, joten käytettävissä on laaja valikoima radiokanavia
  • Tyylikäs muotoilu: Huurtumaton, tarkka, optisesti liimattu ja modernisti muotoiltu näyttö
  • Langaton yhteys: Musiikin striimaus Bluetooth®-yhteydellä Fusion-Link™ -sovelluksesta
  • · Multi-Zone™: Kahden itsenäisen äänentoistoalueen äänenvoimakkuuden säätö
  • · Kauko-ohjaus: Musiikin hallinta ANT-yhteensopivalla älykellolla tai ARX70 -kauko-ohjaimella
  • · Vesitiivis: IPX6- ja IPX7-vesitiiviysluokitus
  • · Tehoa ja voimaa: Class D-vahvistus jopa neljään venekaiuttimeen

Tyylikkäästi muotoillut MS-RA60-venestereot ovat komistus minkä tahansa veneen ohjaamossa ja tarjoavat taattua Fusion-äänentoistolaatua. Stereoiden DAB-virittimen ansiosta käytössä on enemmän radiotaajuuksia kuin pelkässä AM- tai FM-radiossa. Oikean radiokanavan virittämiseen ei tarvitse enää kuluttaa aikaa. Ohjelmistopäivitykset tehdään langattomasti Bluetooth-yhteyden avulla yhteensopivan älylaitteen Fusion-Link-sovelluksella. Musiikkia on helppo hallita langattomasti Fusion-Link-sovelluk­sella, ARX70-kauko-ohjaimella tai yhteensopivalla Garmin quatix 6-malliston älykellolla.

MS-RA60-venestereot on suunniteltu ja muotoiltu kestämään ankaria meriolosuhteita kausi toisensa jälkeen. Laite on suojattu suolaa, suolasumua, UV-säteilyä, pölyä, jne. vastaan. Laadukas optisesti liimattu näyttö on vesitiivis IPX6- ja IPX7-standardien mukaisesti.

MS-RA60-venestereot ovat saatavissa toisella vuosineljänneksellä suositushintaan 249,99 euroa. Jos veneessä on tällä hetkellä Fusion MS-RA55-stereot, päivitys uusiin MS-RA60-stereoihin on helppoa ilman, että uusia aukkoja tarvitsisi leikata. Lisätietoja MS-RA60-venestereoista ja saumattomasta integroinnista Garmin-veneilyelektroniikkatuotteisiin: www.garmin.com/fusionaudioentertainment.

Tarkoituksenmukaisesti suunnitellut Garmin-tuotteet ovat mullistaneet kaiken tasoisten kalastajien, pur­jehtijoiden, moottoriveneilijöiden ja muiden veneharrastajien elämän. Garmin on sitoutunut kehittä­mään alan parasta veneilyelektroniikkaa, ja uskoo, että jokainen päivä tarjoaa uuden mahdollisuuden inno­vointiin ja tulosten parantamiseen. National Marine Electronics Association (NMEA)-yhdistys nimesi Garminin hiljattain kuudennen kerran peräkkäin Vuoden valmistajaksi. Navionics® kuuluu myös Garmin-brändeihin. Lisätietoa virtuaalisesta lehdistöhuoneesta garmin.com/newsroom, tai seuraamalla meitä seuraavilla alustoilla:

facebook.com/garmin, twitter.com/garminnews, instagram.com/garmin or youtube.com/garmin.

1 Perustuu vuoden 2019 myyntilukuihin.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä yli 13.000 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 200 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Lohjalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/