Garmin ECHOMAP UHD2 -karttaplotterit, uutta muotoilua ja nykyaikaisia ominaisuuksia

Garmin on esitellyt uuden ECHOMAP™ UHD2-karttaplotteri­malliston. Laitteissa on 500 W kirkas ja terävä skannaava luotain, uusi muotoilu, kirkkaassa auringonpaisteessakin helposti luettava näyttö ja paljon muuta. ECHOMAP UHD2 on saatavilla uudella 5 tuuman tai suositulla 7 tuuman näytöllä. Laitteessa on painikkeet, joilla sitä on helppo käyttää, mm. merkitä tärkeitä reittipisteitä tai siirtyä näyttönäkymästä toiseen. Laitteen Wi-Fi®-yhteyden avulla luotain- ja käyttäjätiedot on lisäksi helppo jakaa kahden veneessä olevan ECHOMAP UHD2-laitteen välillä.

“ECHOMAP UHD2-mallisto tarjoaa luokkansa parhaat luotainominaisuudet, alan johtavat kartat1 ja kalastusominaisuuksia, joiden ansiosta kalastat kuin paikalliset”, kertoo Garmin-yhtiön maailmanlaa­juisen myynnin varatoimitusjohtaja Dan Bartel. “Kohtuuhintaiset uudet mallit on varustettu helppo­käyttöisellä ja toiminnallisella painikekäyttöliittymällä ja kaikilla toiminnoilla, joita vesillä liikuttaessa tarvitaan. Karttakuva piirtyy nopeasti näytölle, ja laite tukee uusia Garmin Navionics+ -karttoja2. ECHOMAP UHD2-karttaplotterista on apua seuraavan suuren kalasaaliin nappaamisessa ja vesillä liikkumisturvallisuuden parantamisessa.”

Luotain- ja muiden tietojen langaton jako laitteesta toiseen

Kaverin kanssa kalastettaessa tai kun halutaan lisätä käyttömukavuutta lisäämällä veneeseen toinen karttaplotteri, luotaintiedot voidaan striimata ja käyttäjätiedot, kuten reittipisteet ja reitit, jakaa langattomasti kahteen ECHOMAP UHD2-laitteeseen.

Luotaintuki

Yhdistettynä ECHOMAP UHD2-karttaplotteriin GT20-TM-anturi näyttää selkeästi kalat, vieheet ja vedenalaiset rakenteet. Vielä tarkempaa kaikukuvaa saa liittämällä veneen järjestelmään GT24UHD-TM-anturin, jossa on Ultra-High Definition skannaava luotain – perinteinen CHIRP ja ClearVü. Sen avulla kohteet ja suuri valikoima kalalajeja on helppo tunnistaa kirkkaissa väriyhdistelmissä.

Erinomaiset kartat veneilyyn ja kalastukseen

Edistykselliset karttaominaisuudet, päivittäiset karttapäivitykset ja paljon muuta saa käyttöön lataamalla ECHOMAP UHD2-karttaplotteriin uudet Garmin Navionics+ -kartat. Sen lisäksi, että ECHOMAP UHD2-karttaplottereissa on paras2 yksityiskohtainen karttasisältö ja mahdollisuus yli 5.000 reittipisteen jäljittämiseen, laite piirtää kartat näytölle nopeasti ja tasaisesti. ActiveCaptain®-yhteisöä hyödyntämällä saa käyttöönsä paikallistuntemusta ja -tietoa. ActiveCaptain-sovelluksessakartat on helppo ladata ja päivittää.

Uutta muotoilua

UHD2-mallistoon on tuotu kalliimpien Garmin ECHOMAP UHD-karttaplottereiden muotoilua, joka vastaa nykyaikaisten kalamiesten tarpeita. Painikkeilla varustetun käyttöliittymän tyyli on siisti ja klassinen. ECHOMAP UHD2-karttaplotterit soveltuvat kaikkiin olosuhteisiin, joita vesillä voi tulla eteen. Niissä on kirkas, auringonpaisteessakin selkeä näyttö, uusin Garmin-käyttöliittymä ja grafiikka, joka tekee laitteen käytöstä intuitiivisempaa.

ECHOMAP UHD2-malliston laitteet ovat saatavissa Q2/2022 aikana suositushintaan 469,00-779,00 euroa.

Lisätietoja ECHOMAP UHD2-karttaplottereista ja yhteensopivista lisävarusteista: Garmin.fi.

Garmin® on maailman johtava ja innovatiivisin vene-elektroniikkavalmistaja1,

1 Vuoden 2021 ilmoitettujen myyntitietojen perusteella

2 Garmin Navionics+ -kartat myydään lisävarusteena

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.000 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/