Garmin esittelee ominaisuuspäivityksiä  useisiin älykelloihin ja pyörätietokoneisiin

Garmin esittelee ominaisuuspäivityksiä useisiin älykelloihin ja pyörätietokoneisiin

Garmin on tänään esitellyt uudet ohjelmisto- ja ominaisuuspäivitykset valikoituihin älykelloihin, jotka ovat fēnix®7, epix™ (Gen 2), Instinct® 2 ja Forerunner®945 LTE – sekä Edge® 1040-pyörätietokoneisiin. Uudet ominaisuudet auttavat käyttäjiä ottamaan kaiken irti laitteistaan. Ominaisuudet saa käyttöön maksuttomalla ohjelmistopäivityksellä.

Älykellojen ohjelmistopäivitys sisältää mm. seuraavat merkittävät ominaisuudet1:

• SatIQ™: Auttaakseen maksimoimaan akun kestoa SatIQ ottaa automaattisesti käyttöön monisatelliitti-GPS-yhteyden alueilla, missä sitä eniten tarvitaan, esim. kapeissa rotkoissa tai suurkaupungeissa korkeiden rakennusten keskellä, ja pysäyttää sen, kun sitä ei enää tarvita. Näin varmistetaan, että akku kestää mahdollisimman pitkään.
  • Sykevälivaihtelun (HRV) tila: Sykevälivaihtelun seuranta unen aikana auttaa palautumisessa ja hyvinvoinnin seurannassa.2
  • Kisawidget: Kilpailuun valmistautumisessa tarpeellisia tietoja, mm. kisaennuste kilpailupäivälle, kilpailupäivän säätiedot ja lähtölaskenta-ajastin — kaikki samassa widgetissä.
  • Päivitetty harjoittelun tila: Uudet indikaattorit, kuten sykevälivaihtelun tila, harjoitteluhistoria ja suoritukset, auttavat ymmärtämään kokonaisvaltaista rasitusta ja sitä, onko harjoittelu kehittävää, huipussaan vai liian rasittavaa.
  • Stock tracker-pörssikurssien seuranta: Jopa 50 pörssikurssin seuranta rannelaitteessa Stocks-sovelluksen avulla. Pörssikurssit on helppo tarkistaa yhdellä vilkaisulla. Sisältää pörssikurssien hinnat ja trendit päivän aikana.3

Pyörätietokoneiden ohjelmistopäivitys sisältää mm. seuraavat merkittävät ominaisuudet1:

• Musiikin hallinta: Pariliitettynä yhteensopivaan älypuhelimeen musiikin hallinta Edge-laitteessa.
  • Harjoittelun tila: Uudet indikaattorit, kuten sykevälivaihtelun tila, harjoitteluhistoria ja suoritukset, auttavat ymmärtämään kokonaisvaltaista rasitusta ja sitä, onko harjoittelu kehittävää, huipussaan vai liian rasittavaa.4
  • Tehominuutit: Helppo tarkistaa, missä vaiheessa treeniä tehominuutit on hankittu. 4
  • Täysi sähköpyörätuki: Kun ANT- tai ANT+-yhteensopiva sähköpyörä on yhdistetty, käytettävissä ovat mukautetut sähköpyörätiedot, avustustason säätö ja jäljellä olevan akun kantama suunnitellulla reitillä.

Maksuttomat ohjelmistopäivitykset ovat saatavissa nyt. Älykellon tai pyörätietokoneen päivitys tapahtuu hyväksymällä automaattiset päivitykset laitteessa tai käyttämällä Garmin Express-sovellusta.

1 Kattava lista päivityksessä mukana olevien laitteiden ominaisuuksista.

2 Aktiivisuuden seurannan tarkkuus

3 Pariliitettynä yhteensopivaan älypuhelimeen. Garmin Stocks Tracker-sovelluksen tuottama data on tarkoitettu vain tiedoksi. Dataa ei ole tarkoitettu kaupankäynti- tai sijoitustarkoituksiin. Stocks-sovelluksen kattamat pörssikurssit Twelvedata.com/stocks

4 Yhteensopiva Garmin-älykello tarvitaan

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.000 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/