Garmin esittelee quatix 7 Pro veneilyälykellon

Garmin esittelee quatix 7 Pro veneilyälykellon

Garmin on esitellyt tänään quatixâ 7 Pro -älykellon. Uuden sukupolven älykello on optimoitu elämään vesillä ja sisältää paljon liikunta- ja hyvinvointiominaisuuksia. Kellossa on 1.3 tuuman AMOLED-näyttö, jossa on korkealuokkainen, naarmuuntumista kestävä safiirilasi. Akku kestää jopa 16 päivää älykellotilassa1. Integroidussa LED-taskulampussa on säädettävä valo ja vilkkutila. quatix 7 Pro -älykellossa on myös kaksi uutta hyödyllistä sovellusta – Trolling Motor Remote (Keulamoottorin etähallinta) ja Fish Forecast (Kalastusennuste).

“Uusi quatix 7 Pro -älykellomme on suunniteltu vesille. Veneilijöille, purjehtijoille ja kalastajille suunnatut innovatiiviset ominaisuudet tekevät vesillä liikkumisesta nautittavaa. Kello tuo tyyliä ja hienostuneisuutta myös elämään maissa.” Garmin-yhtiön Dan Bartel

Korkealuokkaista muotoilua

quatix 7 Pro kestää ankaria meriolosuhteita, mutta on tyylikäs asuste myös illalliskutsuille. Kellossa on naarmuuntumista kestävä safiirilasi, DLC-pinnoitettu titaanikehys, metalliset renkaat painikkeiden ympärillä, helposti vaihdettava quick-release -ranneke ja metallivahvisteiset korvakkeet. Kaikkia kellon toimintoja voi käyttää sekä perinteisillä painikkeilla että kosketusnäytöllä.

quatix 7 Pro -älykellon kirkkaassa LED-taskulampussa on säädettävä valo ja vilkkutoiminto. Red light-tila ei häiritse hämäränäköä auringon laskun jälkeen. Kellon runko on valmistettu kierrätysmuovista, joka olisi muuten voinut päätyä mereen.

Veneilyekosysteemin hallinta

quatix 7 Pro on täydellinen valinta veneen kipparille. Lukuisten esiladattujen veneilysovellusten ja -toi­min­tojen lisäksi älykellossa on uusi Trolling Motor Remote -sovellus, jolla Force-keulamoottoria voi helposti hallita rannelaitteella kaikkialla veneessä. Uudella toiminnolla voi tarkistaa moottorin tilan ja vastaanottaa keulamoottorihälytyksiä, kun kello on liitetty keulamoottoriin. quatix 7 Pro -älykellolla voi myös hallita etänä yhteensopivia Garmin-karttaplottereita, -automaattiohjausta, Fusion®-äänentoisto­järjestel­mää ja niin edelleen.

Kalastajat arvostavat Fish Forecast -sovellusta, joka seuraa auringon ja kuun liikkeitä päivän aikana arvioidakseen kalojen aktiivisuutta ja parhaita ajankohtia kalareissuille. Kellossa on lisäksi päivitetyt veneilysovellukset ja -toiminnot, joilla voidaan seurata venetietoja ja vastaanottaa tilannetietoisuutta vesillä parantavia hälytyksiä.

Helppoa navigointia

Edistyksellisten navigointiantureiden, monitaajuus-GPS:n ja SatIQÔ-teknologian ansiosta quatix 7 Pro tuottaa erinomaista sijaintitarkkuutta haastavissakin ympäristöissä optimoiden samalla akun kestoa. Laitteeseen on esiladattu TopoActive-kartat maissa liikkumista varten, ja se tukee lisävarus­teena myytäviä yksityiskohtaisia BlueChart® g3 -merikarttoja. Kun sääkartta näkyy peittokuvana2, navigointi on helppoa kellon selkeällä värinäytöllä.

Toiminnallisuutta vesillä ja maalla

Esiladattujen veneilysovellusten ja vesiurheiluprofiilien, kuten kilpapurjehdus, wakesurfing ja vesihiihto, lisäksi quatix 7 Pro -älykellossa on yli 30 urheilusovellusta, mm. polkujuoksu, vaellus ja golf. Edistyk­sel­liset harjoittelutoiminnot, mm. VO2 max, endurance score ja hill score, voivat auttaa pysymään kunnossa. Hyvinvoinnin seuranta, johon kuuluu edistyksellinen unen seuranta, Pulse Ox ja paljon muuta, auttaa ymmärtämään paremmin kehon toimintaa3.

Kuten muissa Garmin-älykelloissa, quatix 7 Pro -älykellossa on kattava valikoima yhteysominaisuuksia, kuten älykkäät ilmoitukset, musiikin tallennus kuunteluun ilman puhelinta ja Garmin PayÔ -lähimaksu.

quatix 7 Pro on tulee myyntiin Q4/2023 aikana suositushintaan 1039,00€.

Lisätietoja kaikista Garmin-veneilyelektro­niikka­tuotteista: garmin.com/marine.

1Jopa 16 päivää älykellotilassa; jopa 30 tuntia GPS-tilassa

2Pariliitettävä yhteensopivaan älypuhelimeen, joka on matkapuhelinverkon alueella.

3Tämä ei ole lääkinnällinen laite eikä sitä ole tarkoitettu diagnoosin tekemiseen tai sairauden seurantaa; lisätiedot: Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox ei ole käytettävissä kaikissa maissa.

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.700 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/