Garmin esittelee vuonna 2023 sponsoroimansa ammattipyöräilyjoukkueet

Garmin esittelee vuonna 2023 sponsoroimansa ammattipyöräilyjoukkueet

Garmin (NYSE: GRMN) on ilmoittanut tänään sponsoroivansa vuonna 2023 yli 20:ta ammattipyöräily­joukkuetta, jotka kaikki käyttävät Garmin-tuotteita kilpaillessaan huipputasolla. Eri puolilla maailmaa pidettävissä kilpailuissa Garmin-yhtiötä edustavat sponsoroidut joukkueet varustetaan premium-tuotteilla, joihin kuuluvat Forerunner®- ja fēnix®-multisport-älykellot, Edge®-pyörätietokoneet, Tacx®-harjoitusvastukset, Varia™-takatutkat, Rally™-tehomittarit ja Index™-älyvaa’at.

Seuraavat ammattipyöräilyjoukkueet pääsevät hyödyntämään Garmin-tuotteiden ekosysteemiä harjoittelussa ja kilpailuissa vuonna 2023:

• AG Insurance-Soudal Quick-Step Team
  • Trek Factory Racing
  • Uno-X Pro Cycling Team
  • Yeti FOX Factory Racing Team

Tänä vuonna AG Insurance-Soudal Quick-Step naisten joukkue sekä Lotto-Dstny naisten ja kehittyvä joukkue alkavat käyttää Garmin Rally-poljintehomittareita, joilla mitataan ajon aikana kokonaistehoa, pyöräilykadenssia, edistyksellistä pyöräilydynamiikkaa, jne.

Lisätietoja Garminin sponsoroimista ammattipyöräilyjoukkueista löydät klikkaamalla tästä.

Photo credit: Wout Beel

Garmin -yrityksen ovat perustaneet Gary Burrell ja Dr. Min Kao v. 1989, ja se on tänä päivänä yksi kokeneimmista GPS -tekniikan kehittäjistä ja tuotevalmistajista. Garmin suunnittelee, valmistaa, markkinoi ja myy navigointi-, viestintä- ja informaatiolaitteita ja -sovelluksia – joista useimmissa hyödynnetään GPS -tekniikkaa. Garmin -tuotteet on kehitetty käytettäviksi autoilu-, ulkoilu-, urheilu-, veneily- ja ilmailualoilla sekä OEM -sovelluksissa mobiilialustoilla ja langattoman teknii­kan avulla. Garmin Ltd. -yhtiö on rekisteröity Sveitsiin, ja sen suurimmat tytäryhtiöt sijaitse­vat Yhdys­valloissa, Taiwanissa ja Isossa-Britanniassa. Yhtiöllä on yhteensä noin 19.000 työntekijää Yhdys­vallois­sa, Taiwanissa ja Euroopassa. Korkeasta teknisestä osaamisesta huolehtivat yrityksessä työskentelevät yli 1.000 insinööriä. Garmin on vuodesta 1989 tähän päivään myynyt maailmanlaa­jui­sesti yli 250 miljoonaa navigointilaitetta. Garmin on ollut kannattava yritys perustamisestaan lähtien. Euroopassa Garminilla on oma toimipaikka Southamptonissa, Münchenissä, Wurzburgissa, Pariisissa, Barcelonassa, Milanossa, Lissabonissa, Grazissa, Brysselissä, Vantaalla ja muissa Pohjoismaissa. Muissa Euroopan maissa Garmin -tuotteiden jakelusta vastaavat tarkoin valitut maahantuojat, jotka huolehtivat myös markkinoinnista, tuotehallinnasta, karttapalveluista sekä jälleenmyyjä- ja loppuasiakastuesta. Kaikki toimitukset pohjoismaisille jälleenmyyjille tulevat Garmin Nordicin omasta logistiikkakeskuksesta, joka sijaitsee Allerødissä, Tanskassa. Lisätietoja: http://www.garmin.com/fi/